9 клас біологія

Дистанційне навчання під час карантину

26.05.2020
Тема. Основи клітинної інженерії
Завдання:
1.Опрацювати § 61 с. 331, §62.
2. Переглянути відеоурок за посиланням:
3. Виконати тести с. 325.

4.* Виконати завдання 14 с.326.

21.05.2020
Тема. Генетично модифіковані організми
Завдання:
1.Опрацювати § 63.
2. Переглянути відеоурок за посиланням:
3. Виконати тести с. 341, завдання 8 с.342.
ГЕНЕТИЧНО МОДИФІКОВАНІ ОРГАНІЗМИ: ЩО ТАКЕ ГМО?

гмо користь чи небезпека


Презентація на тему: " Трансгенні організми"
Презентація на тему: " Трансгенні організми"
19.05.2020
Тема. Основи генетичної інженерії. Роль генетичної інженерії в сучасних біотехнологіях і медицині
Завдання:
1.Опрацювати § 61 с.328-330.
2. Переглянути відеоурок за посиланням:
3. Виконати тести с. 331.
4.* Виконати завдання 15 с.332




14.05.2020
Тема. Огляд традиційних біотехнологій
Завдання:
1.Опрацювати § 60, *с.327
2. Переглянути відеоурок за посиланням:
3. Виконати тести с. 325.
4.* Виконати завдання 14 с.326.



12.05.2020
Тема. Поняття про селекцію. Введення в культуру рослин. Методи селекції рослин. Одомашнення тварин. Методи селекції тварин
Завдання:1.Опрацювати § 58,59.
2.Переглянути відеофрагменти за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=kc__aeVagF0&feature=emb_logo
- центри різноманітності та походження культурних рослин за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=QODyk3YsQ3Q
3. Виписати центри культурних рослин с.314.
4. Виконати тести с. 317, 321.

5.* Виконати завдання 12 с.318.

07.05.2020
Тема. Контрольна робота з теми «Надорганізмові біологічні системи»
Завдання:Виконати контрольну роботу. 
І рівень
Виберіть одну правильну відповідь (по 0,5 б.)
1.Термін «екологія» у 1866 році запропонував видатний німецький біолог:
а) К. Мебіус; б) А. Тенслі; в) Е. Геккель; г) Ю. Лібіх.
2. Поява й розвиток рослинних угруповань у місцях, де рослинності раніше не було являє собою:
а) первинну сукцесію; б) екосистему; в) вторинну сукцесію; г) агроценоз.
3. Популяції автотрофних організмів, здатних синтезувати органічні речовини з неорганічних, називають:
а) консументи; б) продуценти; в) редуценти; г) антагоністи.
4. Обмін речовинами між абіотичною і біотичною частинами екосистем являє собою: а) колообіг речовин; б) правило екологічної піраміди; в) трофічну сітку; г) піраміду біомаси.
5. Залежно від природи та особливостей дії екологічні фактори поділяють на:
а) продуценти, консументи, редуценти; б) абіотичні, біотичні, антропогенні; в) природні і штучні; г) інтенсивні та пасивні.
6. Вкажіть, який державний документ містить інформацію про сучасний стан видів тварин і рослин, які перебувають під загрозою зникнення, та про заходи щодо їхнього збереження:
а) Охорона природи; б) Природний заповідник; в) Заказник; г) Червона книга.
ІІ рівень
Дайте визначення термінам (по 1 б.)
7. Біосфера – це …
8. Заказник – це …
9. Консументи – це …
ІІІ рівень
Завдання на відповідність та послідовність (по 2 б.)
10. Встановіть відповідність між терміном та його визначенням:
1.Сукцесія                          
а) зовнішня тверда оболонка Землі;
2.Літосфера                          
б) спрямовані послідовні зміни угруповань організмів, які з часом приводять до перетворення самої екосистеми;
3. Антропогенні фактори    
в) популяції організмів, які, споживаючи мертву органічну речовину, розкладають її до неорганічних сполук;
4.Редуценти                         
г) прямий вплив людини  на навколишнє середовище та наслідки її діяльності.
                                            
11. Розташуйте етапи первинної сукцесії по порядку їх виникнення:
а) заселення первинного ґрунту мохами; б) утворення трав`янистого рослинного покриву; в) оселення лишайників на скельній породі; г) формування угруповання із світлолюбних деревних і трав`янистих рослин; д) формування екосистеми лісу.
ІV рівень
Дайте розгорнуту відповідь (2 б.)
12. Що таке екосистеми і чому вони не можуть існувати без продуцентів? Відповідь обгрунтуйте.



05.05.2020
Тема. Захист та збереження біосфери, основні заходи щодо охорони оточуючого середовища
Завдання:
1.Опрацювати § 55.
2.Переглянути відеопрезентацію за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=racl7d6HLSQ
3. Виконати тести с. 299-300.
4.* Виконати завдання 12 с.300.



30.04.2020
Тема. Біосфера як цілісна система
Завдання:
1.Опрацювати § 55.
2.Переглянути відеопрезентацію за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=racl7d6HLSQ
3. Виконати тести с. 299-300.
4.* Виконати завдання 12 с.300.



 28.04.2020
Тема. Стабільність екосистем та причини її порушення
Завдання:
1.Опрацювати § 54.
2.Переглянути відепрезентацію за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=SQ09khz9Fsw
3. Виконати тести с. 295-296.
4.* Виконати завдання 14 с.296.         

23.04.2020
Тема. Проєкт. Виявлення рівня антропогенного впливу в екосистемах своєї місцевості
Завдання:
1. Переглянути відеофрагмент за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=STTLrmA8wqo
2.   Виконати проєкт за інструкцією с. 305 підручника.
Результат представити у вигляді презентації, фотоальбому, фотоколажулепбуку, відео тощо.


21.04.2020
Тема. Біотичні, абіотичні, антропічні (антропогенні, техногенні) фактори
Завдання:
1.Опрацювати § 53.
2.Переглянути відеоурок  за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Sg3MCspVFCk
3. Виконати онлайн-тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/biotichni-abiotichni-ta-antropogenni-faktori-267190.html

4.* Виконати завдання 8 с.291.

16.04.2020
Тема. Харчові зв'язки, потоки енергії та колообіг речовин у екосистемах
Завдання:
1.Опрацювати § 51, *с.280-281.
2.Переглянути відеоурок  за посиланням : https://www.youtube.com/watch?v=ygkx3AT1d8E

3. Виконати тести с.279, завдання 9,14* с. 280.


   14.04.2020
Тема. Екосистема. Різноманітність екосистем
Завдання:
1.Опрацювати § 50.
2.Переглянути відеоурок  за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=J429aDHd-0A

3. Виконати завдання  7,11* с. 275.
  5 різноманітність екосистем
Презентація "Екосистеми. Різноманітний рослинний і тваринний світ ...
Презентация по природоведению в 5 классе на тему ""Экосистемы"
Презентація до уроку на тему "Екосистема. Різноманітність екосистем"
Екосистема. Різноманітність екосистем » mozok.click

09.04.2020
Тема. Огляд основних еукаріотичних таксонів
Завдання:
1.Опрацювати § 49
2.Переглянути відеоурок  за посиланням : https://www.youtube.com/watch?v=OAOIHSA37Dw
3. Виконати завдання 10, 12, 15* с. 268.
Огляд основних еукаріотичних таксонів
Огляд основних еукаріотичних таксонів
 07.04.2020
Тема. Основні групи організмів: бактерії, археї
Завдання:
      1.Опрацювати § 48 с. 259-261.
      2.Переглянути відеоурок  за посиланням : https://www.youtube.com/watch?v=5MYBxJ04SPQ

     3.Виконати завдання 5,9,12* с. 262.


02.04.2020
Тема. Неклітинні форми життя: віруси
1.Опрацювати с.261-262.
2.Переглянути відеоурок  за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=sgHeU9XUMV4
3. *Створити презентацію  « Життєвий цикл вірусів».
4.Переглянути відеоурок «Як виготовити марлеву пов'язку» https://www.youtube.com/watch?v=sgXBOLJAxXbgl.
Виготовити захисну маску індивідуального використання з марлі чи іншої тканини.
5. Творче завдання.
Дізнайтеся, що таке «коронавірус COVID-19»?
Які симптоми зараження коронавірусом COVID-19?
Наскільки небезпечним COVID-19 є для дітей?
Чи можуть домашні тварини бути носями коронавірусу COVID-19?
Як розповсюджується COVID-19 у світі?
Підготуйте дієві поради від зараження коронавірусом. Результат роботи подайте у вигляді постера, відео, презентації, лепбука тощо.




30.03.2020
Тема. Основні філогенії та систематики   
Завдання:  
1.Опрацювати § 47.
2.Систематизувати за таксономічними категоріями організми – Волошка синя, Ведмідь бурий.
3. Переглянути відеоурок за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=9pEO2cARqJg
4. Дати відповіді на тести с. 257.
5.*Скласти порівняльну таблицю царств Рослини, Гриби, Тварини.

Результат пошуку зображень за запитом "філогенія філогенетичне дерево"
E:\творча група біологія\Біорізноманіття.jpg


19.03.2020

Тема. Еволюція людини. Етапи еволюції людини

Опрацювати § 45
Виконати завдання:
1. Переглянути відеоролик «Походження людини» https://www.youtube.com/watch?v=_mij3ERxpMo
2. Виконати тести с. 245-246
3.*Дати відповідь на запитання 16 с. 246.








17.03.2020

Тема. Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя

Картинки по запросу "світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя"





Картинки по запросу "світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя"Картинки по запросу "світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя"


Опрацювати § 46

Виконати завдання:

1.Переглянути відеоролик за посиланням😐 і дати відповідь на запитання: "Як же на вогнедишній планеті виникло життя?"

2. Дати відповідь на запитання 13 с. 251. Для цього ви можете подивитися відеофрагмент про «чорних курців», скориставшись QR-кодом на с. 106 підручника.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар