Дистанційне навчання під час карантину
26.05.2020
Тема. Основи клітинної інженерії
Завдання:
1.Опрацювати § 61 с. 331, §62.
2. Переглянути відеоурок за
посиланням:
3. Виконати тести с. 325.
4.* Виконати завдання 14 с.326.
21.05.2020
Тема. Генетично модифіковані організми
Завдання:
1.Опрацювати § 63.
2. Переглянути відеоурок за
посиланням:
3. Виконати тести с. 341, завдання 8 с.342.


19.05.2020
Тема. Основи генетичної інженерії. Роль генетичної
інженерії в сучасних біотехнологіях і медицині
Завдання:
1.Опрацювати § 61 с.328-330.
2. Переглянути відеоурок за
посиланням:
3. Виконати тести с. 331.
4.* Виконати завдання 15 с.332
14.05.2020
Тема. Огляд традиційних біотехнологій
Завдання:
1.Опрацювати § 60, *с.327
2. Переглянути відеоурок за
посиланням:
3. Виконати тести с. 325.
4.* Виконати завдання 14 с.326.
12.05.2020
Тема. Поняття про селекцію. Введення в культуру рослин.
Методи селекції рослин. Одомашнення тварин. Методи селекції тварин
Завдання:1.Опрацювати § 58,59.
2.Переглянути відеофрагменти
за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=kc__aeVagF0&feature=emb_logo
- центри різноманітності та
походження культурних рослин за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=QODyk3YsQ3Q
3. Виписати центри культурних рослин с.314.
4. Виконати тести с. 317, 321.
5.* Виконати завдання 12 с.318.
07.05.2020
Тема. Контрольна робота з теми «Надорганізмові біологічні
системи»
Завдання:Виконати контрольну роботу.
І рівень
Виберіть одну правильну відповідь (по 0,5 б.)
1.Термін «екологія»
у 1866 році запропонував видатний німецький біолог:
а) К. Мебіус; б) А.
Тенслі; в) Е. Геккель; г) Ю. Лібіх.
2. Поява й розвиток
рослинних угруповань у місцях, де рослинності раніше не було являє собою:
а) первинну сукцесію; б) екосистему; в) вторинну сукцесію;
г) агроценоз.
3. Популяції автотрофних
організмів, здатних синтезувати органічні речовини з неорганічних, називають:
а) консументи; б) продуценти; в) редуценти; г)
антагоністи.
4. Обмін речовинами між абіотичною і біотичною частинами
екосистем являє собою: а) колообіг речовин; б) правило екологічної піраміди; в)
трофічну сітку; г) піраміду біомаси.
5. Залежно від природи та особливостей дії екологічні
фактори поділяють на:
а) продуценти, консументи, редуценти; б) абіотичні,
біотичні, антропогенні; в) природні і штучні; г) інтенсивні та пасивні.
6. Вкажіть, який державний документ містить інформацію
про сучасний стан видів тварин і рослин, які перебувають під загрозою
зникнення, та про заходи щодо їхнього збереження:
а) Охорона природи; б) Природний заповідник; в) Заказник;
г) Червона книга.
ІІ рівень
Дайте визначення термінам (по 1 б.)
7. Біосфера – це …
8. Заказник – це …
9. Консументи – це …
ІІІ рівень
Завдання на відповідність та послідовність (по 2 б.)
10. Встановіть відповідність між терміном та його
визначенням:
1.Сукцесія
|
а) зовнішня
тверда оболонка Землі;
|
2.Літосфера
|
б) спрямовані
послідовні зміни угруповань організмів, які з часом приводять до перетворення
самої екосистеми;
|
3. Антропогенні фактори
|
в) популяції
організмів, які, споживаючи мертву органічну речовину, розкладають її до
неорганічних сполук;
|
4.Редуценти
|
г) прямий вплив людини
на навколишнє середовище та наслідки її діяльності.
|
11. Розташуйте етапи первинної
сукцесії по порядку їх виникнення:
а) заселення первинного ґрунту мохами; б) утворення трав`янистого рослинного покриву; в) оселення лишайників на
скельній породі; г) формування угруповання із світлолюбних деревних і трав`янистих рослин; д) формування екосистеми лісу.
ІV рівень
Дайте розгорнуту відповідь (2 б.)
12. Що таке екосистеми і чому вони не можуть існувати без
продуцентів?
Відповідь обгрунтуйте.
05.05.2020
Тема. Захист та збереження біосфери, основні заходи щодо
охорони оточуючого середовища
Завдання:
1.Опрацювати § 55.
3. Виконати тести с. 299-300.
4.* Виконати завдання 12 с.300.
30.04.2020
Тема. Біосфера як цілісна система
Завдання:
1.Опрацювати § 55.
3. Виконати тести с. 299-300.
4.* Виконати завдання 12 с.300.
28.04.2020
Тема. Стабільність екосистем та причини її порушення
Завдання:
1.Опрацювати § 54.
3. Виконати тести с. 295-296.
4.* Виконати завдання 14 с.296. 23.04.2020
Тема. Проєкт. Виявлення рівня антропогенного впливу в
екосистемах своєї місцевості
Завдання:
2. Виконати проєкт за
інструкцією с. 305 підручника.
Результат представити у
вигляді презентації, фотоальбому, фотоколажу, лепбуку, відео тощо.
Тема. Біотичні, абіотичні, антропічні (антропогенні,
техногенні) фактори
Завдання:
1.Опрацювати § 53.
3. Виконати онлайн-тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/biotichni-abiotichni-ta-antropogenni-faktori-267190.html
4.* Виконати завдання 8 с.291.
16.04.2020
Тема. Харчові зв'язки, потоки енергії та колообіг речовин
у екосистемах
Завдання:
1.Опрацювати § 51, *с.280-281.
3. Виконати тести с.279, завдання 9,14* с. 280.
14.04.2020
Тема. Екосистема. Різноманітність екосистем
Завдання:
1.Опрацювати § 50.
2.Переглянути відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=J429aDHd-0A
3. Виконати завдання 7,11* с. 275.




09.04.2020
Тема. Огляд основних еукаріотичних таксонів
Завдання:
1.Опрацювати § 49
3. Виконати завдання 10, 12, 15* с. 268.
07.04.2020
Тема. Основні групи організмів: бактерії, археї
Завдання:
1.Опрацювати § 48 с. 259-261.
3.Виконати завдання 5,9,12* с. 262.
02.04.2020
Тема. Неклітинні форми життя: віруси
1.Опрацювати с.261-262.
3. *Створити презентацію « Життєвий
цикл вірусів».
4.Переглянути відеоурок «Як
виготовити марлеву пов'язку» https://www.youtube.com/watch?v=sgXBOLJAxXbgl.
Виготовити захисну маску
індивідуального використання з марлі чи іншої тканини.
5.
Творче завдання.
Дізнайтеся, що таке
«коронавірус COVID-19»?
Які
симптоми зараження
коронавірусом COVID-19?
Наскільки
небезпечним COVID-19 є для дітей?
Чи
можуть домашні тварини бути носями
коронавірусу COVID-19?
Як розповсюджується COVID-19 у світі?
Підготуйте
дієві поради від зараження
коронавірусом. Результат роботи подайте
у вигляді постера, відео, презентації, лепбука тощо.
|
30.03.2020
Тема. Основні філогенії та систематики
Завдання:
1.Опрацювати § 47.
2.Систематизувати
за таксономічними
категоріями організми – Волошка синя, Ведмідь бурий.
3. Переглянути відеоурок за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=9pEO2cARqJg
4. Дати відповіді на тести с. 257.
5.*Скласти порівняльну таблицю царств
Рослини, Гриби, Тварини.


19.03.2020
Тема. Еволюція людини. Етапи еволюції людини
Опрацювати § 45
Виконати завдання:
1. Переглянути відеоролик «Походження людини» https://www.youtube.com/watch?v=_mij3ERxpMo
2. Виконати тести с. 245-246
3.*Дати відповідь на запитання 16 с. 246.

Немає коментарів:
Дописати коментар