8 клас біологія

Дистанційне навчання під час карантину

27.05.2020
Тема. Узагальнення. Взаємодія регуляторних систем організму
Завдання:
1.Опрацювати § 65.
2. Переглянути відеоурок за посиланням 

3. Виконати завдання «Навчаємося пізнавати» с.285.

22.05.2020
Тема. Узагальнення. Цілісність організму людини
Завдання:
1.Опрацювати § 65.
2. Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=baG3aKCoBtw
3. Виконати завдання «Навчаємося пізнавати» с.285.



20.05.2020
Тема. Репродуктивне здоров'я
Завдання:
1.Опрацювати с. 285.
2. Переглянути відеопрезентацію за посиланням 

3.Дати відповідь на запитання 10 с. 286.
15.05.2020
Тема. Постембріональний розвиток людини
Завдання:
1.Опрацювати § 65.
2. Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=baG3aKCoBtw
3. Виконати завдання «Навчаємося пізнавати» с.285.

4. Дати відповідь на запитання рубрик «Біологія + Анатомія», * «Біологія + Медицина»  с. 286.

13.05.2020
Тема. Вагітність. Ембріональний період розвитку людини. Плацента, її функції
Завдання:
1.Опрацювати §64.
2. Переглянути відеоурок за посиланням 
3. Виконати завдання «Навчаємося пізнавати» с.282.

4. Дати відповідь на запитання рубрики «Біологія + Міфологія» с. 282.


УРОК: ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ ЯК БІОЛОГІЧНА СИСТЕМА 08.05.2020
Тема. Будова та функції репродуктивної системи. Статеві клітини. Запліднення. 
Завдання:
1.Опрацювати §58.
2. Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=SYgPwfEt2xs
3. Виконати завдання на зіставлення с.256.
4. Дати відповідь на запитання рубрики «Біологія + Здоров'я» с. 256.

5. *Виконати завдання 10 с. 256.

06.05.2020
Тема. Контрольна робота з тем «Вища нервова діяльність. Ендокринна система»
Завдання:

Виконати контрольну роботу. 
І рівень (вибрати одну правильну відповідь, по 0,5 б.)
1.Який тип темпераменту характеризується сильною, врівноваженою, але інертною нервовою системою?
а) холерик               в) сангвінік
б) меланхолік          г) флегматик
2.Психічний процес встановлення зв’язків між об’єктами або явищами навколишнього середовища називається:
а) мислення              в) свідомість
б) мова                      г) інстинкт
3.Виберіть вид пам’яті, яка забезпечує запам’ятовування, зберігання та відтворення рухів:
а) моторна                 в) образна
б) емоційна               г) змістова
4.Позначте півкулю головного мозку людини у якій розташований центр керування письмом:
а) ліва       б) обидві півкулі           в) права
5.Прикладом яких біоритмів є послаблення імунітету восени?
а) добових                  в) сезонних
б) місячних                 г) річних
6.Які залози внутрішньої секреції виробляють адреналін:
а) яєчка;    б) яєчники;    в) надниркові;   г) гіпофіз та епіфіз;
7.Яка залоза виробляє гормон тироксин:
а) підшлункова;  б) гіпофіз;  в) щитоподібна;   г) тимус;
8.Цукровий діабет – це
а) гіпофункція вазопресину;  б) гіперфункція інсуліну;  в) гіпофункція глюкагону;    г) гіпофункція інсуліну;
ІІ рівень (по 1 б.)
9.Установіть відповідність між формами поведінки та прикладами, що їх ілюструють:
1.  Навичка
А. особливості ходи
2.   Звичка
Б. читання
3.   Динамічний стереотип
В. підпирання рукою голови під час роботи за комп’ютером
4.   Інстинкт
Г. підвищена конфліктність підлітків
10.Завдання має три стовпчики відповідей. Виберіть по одному правильному варіанту відповідей із кожного стовпчика. Укажіть характерні ознаки вищої нервової діяльності.
Прикладом якої сигнальної системи є здатність сприймати звуки?
Яким видом пам’яті є запам’ятовування запахів?
Що із зазначеного є прикладом несвідомого?

1.Другої
1.                Образною
1.                Увага
2.Першої
2.                Емоційною
2.                Пам’ять
3.Третьої
3.                Руховою
3.                Автоматизм
11.Установіть відповідність між залозами ендокринної системи та їх функціями:
А) епіфіз                                    1. ріст організму
Б) гіпофіз                                   2. реабсорбція
В) надниркова                            3. рівень глюкози в крові
Г) підшлункова                          4. пігментація шкіри
                                                     5. регенерація шкіри
12. Установіть відповідність між гормонами і хворобами:
А) тироксин                            1. цукровий діабет
Б) інсулін                                 2. мікседема
В) кортизон                              3. карликовість
Г) соматотропін                       4. адісонова хвороба
                                                   5. нецукровий діабет       
ІІІ рівень (по 2 б.)
13.Які види біоритмів можна виділити у людини? Наведіть приклади.
14.В оповіданні «Живі мощі» І.Тургенєв описав хворобу: «Я наблизився – остовпів від подиву. Переді мною лежала людська істота, але що це було. Голова зовсім висохла, одноколірна, бронзова – неначе стародавня ікона, ніс вузький, як лезо ножа, губів майже не видно – тільки зуби біліють і очі… »
Яку хворобу описав письменник? Порушенням роботи яких залоз вона спричинюється?


29.04.2020
Тема. Взаємодія регуляторних систем
Завдання:
1.Опрацювати §58.
2. Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=SYgPwfEt2xs
3. Виконати завдання на зіставлення с.256.
4. Дати відповідь на запитання рубрики «Біологія + Здоров'я» с. 256.

5. *Виконати завдання 10 с. 256. 


24.04.2020

Тема. Профілактика захворювань ендокринної системи. Проєкт. Йододифіцит в організмі людини, його наслідки та профілактика
1.Опрацювати §57
2. Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=YpfTmMMJuTI
3. Заповнити таблицю с.252.
4. Дати відповідь на запитання рубрики «Біологія + Хімія» с. 252.
5. Виконати проєкт на тему «Йододифіцит в організмі людини, його наслідки та профілактика».
Ендокринна система. Залози внутрішньої та змішаної секреції ...

 Презентація "Залози внутрішньої секреції . Гормони ."

22.04.2020

Тема. Ендокринна система. Залози внутрішньої та змішаної секреції
Завдання:
1.Виконати тести с.240 підручника (за попередньою темою).
2.Опрацювати § 55,56
3. Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=z5X1qOB_N2k
4. Виконати завдання «Діяльність» с.247,248.
5. *Дати відповідь на запитання рубрики «Біологія + Медицина» с.244.

  17.04.2020

Тема. Сон. Біоритми

1.Опрацювати §54

2. Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=GKlAxKAym4A

3.Виконати тестування для визначення власного хронобіологічного типу с.238.

4. *Дати відповідь на запитання рубрики «Біологія + Література» с. 238.
Біоритми - презентація з біології

Біоритми людини. Сон і неспання - Підручник з Біології. 8 клас ...

Конспект відкритого уроку з біології у 9 класі

 Біоритми - презентація з біології

 Біоритми - презентація з біології

 

15.04.2020

Тема. Навчання та пам'ять. Лабораторне дослідження: дослідження різних видів пам'яті
Завдання:
1.Опрацювати §51,53.
2. Переглянути відеофрагмент за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Bkgv_VXiyoo
3.Заповнити таблицю с. 226.
4.Виконати лабораторне дослідження «Дослідження різних видів пам'яті» с. 230.
5. *Дати відповіді на запитання рубрики «Біологія + Психологія» с. 234.
Блог учителя хімії, біології та ЗДНВР Дацишиної Ірини Кам ...

  Блог учителя хімії, біології та ЗДНВР Дацишиної Ірини Кам ...

  Блог учителя хімії, біології та ЗДНВР Дацишиної Ірини Кам ...

 10.04.2020

Тема. Мова. Мислення та свідомість

Завдання:

1.Опрацювати §52.

2.Заповнити таблицю с. 229.

3.Виконати практичне завдання «На дослідження швидкості мислення» с. 230.

3. *Дати відповіді на запитання рубрик «Біологія + Мистецтво» с. 230.
Мислення та свідомість людини" - презентація з біології

Презентація на тему Мислення та свідомість людини — презентації з ...

Тема 2. Психічні пізнавальні процеси

  osvitaua.com | Технологія розвитку критичного мислення ...

   Фізіологічні основи мовлення. Значення другої сигнальної системи у ...

08.04.2020

Тема. Умовні та безумовні рефлекси. Лабораторне дослідження: визначення реакції зіниць на світло
Завдання:
1.Опрацювати § 49, скласти порівняльну таблицю "Умовні та безумовні рефлекси".
2. Виконати лабораторне дослідження: визначення реакції зіниць на світло за інструктивною карткою с. 217.
3. *Дати відповіді на запитання рубрик «Біологія + Література» і «Біологія + Геометрія» с. 218.

Ознаки умовних та безумовних рефлексів

Безумовні рефлекси
Умовні рефлекси
1. Природжені генетично запрограмовані реакції організму на подразнення з зовнішнього або внутрішнього середовища, вони сформувалися і закріпилися в процесі еволюції і передаються спадково.
1. Реакції набуті, виробляються у тварин і людини в процесі індивідуального життя і надбудовуються на базі безумовних рефлексів.
2. Відносно постійні, стійкі, незмінні та зберігаються протягом життя.
2. Непостійні – можуть виникати і зникати.
3. Є видовими, тобто властиві представникам даного виду.
3. Індивідуальні.
4. Здійснення зв’язане з діяльністю нижчих відділів ЦНС (підкоркові ядра, стовбур головного мозку, спинний мозок).
4. Здійснюються функцією вищого відділу ЦНС (кори великих півкуль головного мозку).
5. Виникають у відповідь на адекватні подразники, які діють на однорідне рецептивне поле.
5. Виникають на будь-які індиферентні подразники, які діють на різні рецепторні поля.

Виконати тести «Умовні і безумовні рефлекси».
У запропонованих завданнях виберіть одну або декілька правильних відповідей:
1. Безумовні рефлекси — це:  
1)    набуті;
2)    природні;
3)    індивідуальні;
4)    незмінні;
5)    стійкі.
2. Є такі види безумовних рефлексів, як:          
1)    харчові;
2)    травні;
3)    оборонні;
4)    орієнтувальні;
5)    нападаючі.
3. Умовні рефлекси бувають:     
1)    природжені;
2)    набуті;
3)    такі, що з'являються і зникають;
4)    видові.
4. Безумовні рефлекси:       
1)    виникають і зникають протягом життя;
2)    не виникають і не зникають;
3)    видові;
4)    індивідуальні;
5)    передаються за спадковістю.
5. Кашель, чхання, кліпання очима — це рефлекси:
1)    умовні;
2)    харчові безумовні;
3)    орієнтувальні безумовні;
4)    оборонні безумовні.
6. Умовні рефлекси:   
1)    не передаються за спадковістю;
2)    незмінні;
3)    постійно змінюються;
4)    тимчасові.
7. Система безумовних рефлексів, пов'язаних зі збереженням виду, називається: 
1)    інтуїція;
2)    навички;
3)    розмноження;
4)    інстинкти.

03.04.2020


Тема. Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи. Дослідницький практикум. Визначення типу нервової діяльності та властивостей темпераменту

1.Опрацювати § 48.

2.Виконати практичне дослідження «Визначення типу нервової діяльності та властивостей темпераменту» за інструктивною карткою с.214 підручника. 

Хід роботи й висновок запишіть в зошит.

 Також визначити свій тип темпераменту ви зможете за тестами відеофрагменту за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=yo1g5-VdwbI

Типи темпераментів, Головні властивості темпераменту - Загальна ...

4 основні типи темпераменту

Типы темперамента: Меланхолик, Флегматик, Сангвиник, Холерик

Чем хорош и плох ваш темперамент: мнения психологов

01.04.2020

Тема. Сенсорні системи рівноваги, руху, температури, болю. Дослідницький практикум. Дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри
Завдання:
1.Опрацювати § 46, 47.
2.Виконати практичне дослідження за інструктивною карткою с.207 підручника. Хід роботи й висновок запишіть в зошит.
3. Виконати тест- контроль на с. 210.
Заповнивши правильно таблицю відповідей, ви дізнаєтесь прізвище українського
науковця, який одним із перших виявив електричну активність кори великого мозку.
  4.*Дайте відповіді на запитання рубрик «Біологія + Психологія» і «Біологія + Медицина» с. 208.

Сенсорна система рівноваги

Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю ...

45. Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю ...

Хмельницький нацiональний унiверситет


20.03.2020

Тема. Сенсорні системи смаку і нюху

 Опрацювати § 45
Виконати завдання на порівняння с. 199
Пройти тест - онлайн за посиланням https://onlinetestpad.com/ua/test/153123-
sensorn%D1%96-sistemi-lyudini


18.03.2020

Тема. Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуха

Для опрацювання матеріалу перегляньте відеофрагмент за посиланням.

Розгляньте будову вуха людини й запам'ятайте його складові.

  Опрацювати § 44
Виконати лабораторне дослідження: вимірювання порога слухової чутливості.
Для виконання роботи використайте інструктивну картку підручника с. 195. Замість учнів з якими ви повинні були виконувати роботу попросіть допомоги своїх рідних.
Обгрунтуйте правила гігієни слуху на с. 196. 

Немає коментарів:

Дописати коментар