Дистанційне навчання під час карантину
27.05.2020
Тема. Узагальнення. Будова та життєдіяльність організмів
Завдання:
1.Опрацювати с.219-221.
2.Переглянути відеоурок за посиланням
25.05.2020
Тема. Значення грибів у природі та житті людини
Завдання:
1.Опрацювати § 57
2.Переглянути відеоурок за посиланням
3.Виконати онлайн-тести
за посиланням:
20.05.2020
Тема. Лишайники
Завдання:
1.Опрацювати § 53.
2.Переглянути відеоурок за посиланням
3. Виконати онлайн-тести
за посиланням:


18.05.2020
Тема. Паразитичні гриби (на прикладі трутовиків і
збудників мікозів людини)
Завдання:
1.Опрацювати § 56.
2.Переглянути відеоурок за посиланням
3.Дати відповіді на
запитання 1-4 с.2015.
13.05.2020
Тема. Сапротрофні гриби – цвільові гриби, дріжджі
Завдання:
1.Опрацювати с.195-196
3. Виконати онлайн-тести
за посиланням:
06.05.2020
Тема. Практична робота 5. Розпізнавання їстівних та
отруйних грибів своєї місцевості
Завдання:
1.Повторити §55.
2. Переглянути відеопрезентації:
- «Їстівні
гриби» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=sjbVmUDGSxc
-«Отруйні гриби» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=VrAMeLYFqzo
3.Виконати практичну роботу 5. Розпізнавання
їстівних та отруйних грибів своєї місцевості с. 211.
4. Виконати завдання вікторини:
1. Їстівні та отруйні гриби за посиланням https://learningapps.org/2200173
2. Які гриби отруйні? за посиланням https://learningapps.org/1653113
Тема. Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі
шапинкові гриби. Лабораторне дослідження будови шапинкових грибів
Завдання:
1.Опрацювати §54,55
2.
Виконати лабораторне дослідження будови шапинкових грибів с. 205.
1) Замалювати в
робочому зошиті будову шапинкового гриба, підпишіть його
складові(с.204)
2) Визначте, які гриби (трубчасті чи пластинчасті)
зображені на с. 203,207. Як вони називаються?
3.Переглянути відеопрезентацію «Екологічні групи грибів» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=QJ7vHzVK2eg
4.Вивчити основні правила збирання грибів с. 210.


29.04.2020
Тема. Гриби. Особливості живлення, життєдіяльності грибів. Особливості
будови грибів. Розмноження та поширення грибів
Завдання:
1.
Опрацювати §51 з § 52 с. 195, 196.
2.
Дати відповіді
на запитання с. 195.
3. Переглянути відеопрезентацію «Загальна характеристика грибів» за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=YnyVX2mrOFc
4. * Завдання «Поміркуйте» с. 195.
27.04.2020
Контрольна робота з теми «Різноманітність рослин.
Покритонасінні. Екологічні групи»
І рівень (по 0,5 бала за кожне завдання)
Позначте одну правильну відповідь.
1. У клітинах червоних водоростей відкладається:
А крохмаль В багрянковий крохмаль Б ламінарин Г філофорин
2. У голонасінних рослин уперше з’являється: А квітка В плід
Б насінина Г корінь
3. Шишка — це: А видозміна пагона В видозміна
листка
Б пагін Г видозміна квітки
4. Тривалість життя статевого покоління у плаунів:
А один сезон В 15–18 років Б 2 роки Г 5–8
років
5. Панцир, просочений сполуками Силіцію, є у водоростей:
А зелених В бурих Б червоних Г діатомових
6. До мохів належить: А яловець звичайний В сфагнум
Б ламінарія Г хвощ великий
ІІ рівень (по 1 балу за кожне завдання)
7.Із запропонованих відповідей виберіть правильні.
Виберіть характерні ознаки хвощів:
А у життєвому циклі переважає спорофіт
Б у життєвому циклі переважає гаметофіт
В тіло почленоване на вузли і міжвузля
Г стебло містить кремнезем
Д мають ризоїди
Е листки мають вигляд зубчиків, які зростаються біля основи, утворюючи
піхву, що покриває вузол
Є листки великі, розсічені
8.Із запропонованих відповідей виберіть правильні.
Виберіть характерні ознаки мохів.
А у життєвому циклі переважає спорофіт
Б у життєвому циклі переважає гаметофіт
В мають листкостеблову будову
Г спорангії зібрані у стробіли, які розміщуються на верхівці пагонів
Д мають ризоїди
Е підземна частина — кореневище
Є спори утворюються у коробочці
9. Виберіть з запропонованих рослин дворічні, поясніть свій
вибір: морква, груша, тюльпан, буряк, черешня, піони, капуста, картопля,
троянда.
ІІІ рівень (по 1,5 бала за кожне завдання)
10. Яке значення в житті людини мають покритонасінні рослини?
11. У молодому світлому лісі між березами й осиками посадили ялини. Через
20 років берези й осики зникли і на їхньому місці з’явився темний ялиновий ліс.
Поясніть, чому так сталося.
IV рівень (3 бали)
12. Опишіть рослинні угрупування лісу та луків,
порівняйте їх ( спільні та відмінні риси). Чи можете ви зустріти ці угрупування в околицях
нашого міста.
22.04.2020
Тема. Значення рослин для існування життя на планеті Земля та для людини
Завдання:
1. Опрацювати §50; дати відповіді на запитання с.190
підручника (усно).
2.Переглянути відеопрезентацію за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=dKVAnvKlk-A
3.Заповнити таблицю «Значення рослин на
планеті Земля», використовуючи матеріал параграфа (письмово).
Значення рослин у природі
Значення рослин у житті людини
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
15.04.2020
Тема. Життєві форми рослин. Рослинні угруповання
1.Опрацювати
§ 48, 49.
2. Переглянути
відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Jy5unLn-oDg
3.Виконати
завдання 1-4 с.183, *завдання «Поміркуйте» с.186.
13.04.2020
Тема. Екологічні групи рослин (за відношенням до світла,
води, температури)
Завдання:
1.Опрацювати
§ 47.
2.Переглянути відеоурок за
посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=zLcPxMr36ic
3.Виконати
завдання (квітка) с.177.
4.* Скласти схему "Екологічні групи рослин".
08.04.2020
Практична робота 4. Вибір видів кімнатних рослин для
вирощування в певних умовах
Завдання:
Розгляньте кімнатні
рослини у вашому домі. Визначте їх видовий склад. Якщо кімнатних рослин вдома немає,
то розгляньте їх на малюнках.
Виконати практичну роботу за інструктивною карткою с.190 підручника.
Хід роботи й
висновок записати в зошит.



06.04.2020
Тема. Практична робота 3. Порівняння будови мохів,
папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин
Завдання:
1.Повторити
особливості будови мохів, папоротей та покритонасінних рослин (§ 42, с.160, §45).
Виконати
практичну роботу за інструктивною карткою с.170 підручника, використовуючи
малюнки мохів, папоротей та покритонасінних рослин.
Хід роботи й
висновок записати в зошит.
01.04.2020
Тема. Покритонасінні (Квіткові)
Завдання:
1.Опрацювати
§ 45,46.
2.Переглянути відеоурок
за посиланням:
3. Виконати тести с. 169.
4.*Творче завдання. Підготувати розповідь щодо необхідності збереження рослин
Для кращого опанування теми повторіть раніше вивчений матеріал.
Жилкування листків





30.03.2020
Тема. Голонасінні. Лабораторне дослідження будови пагонів
і шишок хвойних рослин
Завдання:
1.Опрацювати § 44.
2.Виконати лабораторне дослідження за інструктивною карткою с. 166,167.
Хід роботи й висновок записати
в зошит.
3.Виконати інтерактивні завдання:
-
«Голонасінні.
Знайди пару» за посиланням
https://learningapps.org/2316483
-
«Перший мільйон.
Голонасінні» https://learningapps.org/3283823
4.*Скласти 5 тестів на відповідність до теми.


29.04.2020
Тема. Гриби. Особливості живлення, життєдіяльності грибів. Особливості
будови грибів. Розмноження та поширення грибів
Завдання:
1.
Опрацювати §51 з § 52 с. 195, 196.
2.
Дати відповіді
на запитання с. 195.
3. Переглянути відеопрезентацію «Загальна характеристика грибів» за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=YnyVX2mrOFc
4. * Завдання «Поміркуйте» с. 195.
27.04.2020
Контрольна робота з теми «Різноманітність рослин.
Покритонасінні. Екологічні групи»
І рівень (по 0,5 бала за кожне завдання)
Позначте одну правильну відповідь.
1. У клітинах червоних водоростей відкладається:
А крохмаль В багрянковий крохмаль Б ламінарин Г філофорин
2. У голонасінних рослин уперше з’являється: А квітка В плід
Б насінина Г корінь
3. Шишка — це: А видозміна пагона В видозміна
листка
Б пагін Г видозміна квітки
4. Тривалість життя статевого покоління у плаунів:
А один сезон В 15–18 років Б 2 роки Г 5–8
років
5. Панцир, просочений сполуками Силіцію, є у водоростей:
А зелених В бурих Б червоних Г діатомових
6. До мохів належить: А яловець звичайний В сфагнум
Б ламінарія Г хвощ великий
ІІ рівень (по 1 балу за кожне завдання)
7.Із запропонованих відповідей виберіть правильні.
Виберіть характерні ознаки хвощів:
А у життєвому циклі переважає спорофіт
Б у життєвому циклі переважає гаметофіт
В тіло почленоване на вузли і міжвузля
Г стебло містить кремнезем
Д мають ризоїди
Е листки мають вигляд зубчиків, які зростаються біля основи, утворюючи
піхву, що покриває вузол
Є листки великі, розсічені
8.Із запропонованих відповідей виберіть правильні.
Виберіть характерні ознаки мохів.
А у життєвому циклі переважає спорофіт
Б у життєвому циклі переважає гаметофіт
В мають листкостеблову будову
Г спорангії зібрані у стробіли, які розміщуються на верхівці пагонів
Д мають ризоїди
Е підземна частина — кореневище
Є спори утворюються у коробочці
9. Виберіть з запропонованих рослин дворічні, поясніть свій
вибір: морква, груша, тюльпан, буряк, черешня, піони, капуста, картопля,
троянда.
ІІІ рівень (по 1,5 бала за кожне завдання)
10. Яке значення в житті людини мають покритонасінні рослини?
11. У молодому світлому лісі між березами й осиками посадили ялини. Через
20 років берези й осики зникли і на їхньому місці з’явився темний ялиновий ліс.
Поясніть, чому так сталося.
IV рівень (3 бали)
12. Опишіть рослинні угрупування лісу та луків,
порівняйте їх ( спільні та відмінні риси). Чи можете ви зустріти ці угрупування в околицях
нашого міста.
22.04.2020
Тема. Значення рослин для існування життя на планеті Земля та для людини
Завдання:
1. Опрацювати §50; дати відповіді на запитання с.190
підручника (усно).
2.Переглянути відеопрезентацію за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=dKVAnvKlk-A
3.Заповнити таблицю «Значення рослин на
планеті Земля», використовуючи матеріал параграфа (письмово).
Значення рослин у природі
|
Значення рослин у житті людини
|
1
|
1
|
2
|
2
|
3
|
3
|
4
|
4
|
5
|
5
|
6
|
6
|
Тема. Життєві форми рослин. Рослинні угруповання
1.Опрацювати
§ 48, 49.
2. Переглянути
відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Jy5unLn-oDg
3.Виконати
завдання 1-4 с.183, *завдання «Поміркуйте» с.186.

13.04.2020
Тема. Екологічні групи рослин (за відношенням до світла,
води, температури)
Завдання:
1.Опрацювати
§ 47.
2.Переглянути відеоурок за
посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=zLcPxMr36ic
3.Виконати
завдання (квітка) с.177.
4.* Скласти схему "Екологічні групи рослин".
08.04.2020
Практична робота 4. Вибір видів кімнатних рослин для
вирощування в певних умовах
Завдання:
Розгляньте кімнатні
рослини у вашому домі. Визначте їх видовий склад. Якщо кімнатних рослин вдома немає,
то розгляньте їх на малюнках.
Виконати практичну роботу за інструктивною карткою с.190 підручника.
Хід роботи й
висновок записати в зошит.


06.04.2020
Тема. Практична робота 3. Порівняння будови мохів,
папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин
Завдання:
1.Повторити
особливості будови мохів, папоротей та покритонасінних рослин (§ 42, с.160, §45).
Виконати
практичну роботу за інструктивною карткою с.170 підручника, використовуючи
малюнки мохів, папоротей та покритонасінних рослин.
Хід роботи й
висновок записати в зошит.
01.04.2020
Тема. Покритонасінні (Квіткові)
Завдання:
1.Опрацювати
§ 45,46.
2.Переглянути відеоурок
за посиланням:
3. Виконати тести с. 169.
4.*Творче завдання. Підготувати розповідь щодо необхідності збереження рослин
Для кращого опанування теми повторіть раніше вивчений матеріал.
Жилкування листків






30.03.2020
Тема. Голонасінні. Лабораторне дослідження будови пагонів
і шишок хвойних рослин


Різноманітність хвойних рослин
18.03.2020
Тема. Папороті
Розгляньте малюнки і запам'ятайте будову й життєвий цикл папороті.


Опрацювати § 43 с.
160-163 підручника.
Виконати завдання:
1.Лабораторне дослідження: будова папоротей за інструктивною карткою с. 162
підручника. Виконати завдання 1 і замість гербарних зразків використайте
малюнки різних видів папоротей на с. 161 підручника, зробіть висновок.
2.Виконати
завдання «Поміркуйте» с. 164.
Нашли много полезных курсов для нашего ребенка.
ВідповістиВидалитиChildCourse: Верный помощник в поиске занятий для детей.