6 клас біологія

Дистанційне навчання під час карантину

27.05.2020
Тема. Узагальнення. Будова та життєдіяльність організмів
Завдання:
1.Опрацювати с.219-221.

2.Переглянути відеоурок за посиланням 

25.05.2020
Тема. Значення грибів у природі та житті людини
Завдання:
1.Опрацювати § 57
2.Переглянути відеоурок за посиланням
3.Виконати онлайн-тести за посиланням:


20.05.2020
Тема. Лишайники
Завдання:
1.Опрацювати § 53.
2.Переглянути відеоурок за посиланням
3. Виконати онлайн-тести за посиланням:

Презентація
Лишайники - Біологія: рослини, гриби та лишайники

18.05.2020
Тема. Паразитичні гриби (на прикладі трутовиків і збудників мікозів людини)
Завдання:
1.Опрацювати  § 56.
2.Переглянути відеоурок за посиланням 

3.Дати відповіді на запитання 1-4 с.2015.

13.05.2020
Тема. Сапротрофні гриби – цвільові гриби, дріжджі
Завдання:
1.Опрацювати с.195-196
2.Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=2hgU_WiHghs
3. Виконати онлайн-тести за посиланням:


06.05.2020
Тема. Практична робота 5. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості
Завдання:
1.Повторити §55.
2. Переглянути відеопрезентації: 
- «Їстівні гриби» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=sjbVmUDGSxc
-«Отруйні гриби» за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=VrAMeLYFqzo
3.Виконати практичну роботу 5. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості с. 211.
4. Виконати завдання вікторини:

1. Їстівні та отруйні гриби за посиланням https://learningapps.org/2200173

2. Які гриби отруйні? за посиланням https://learningapps.org/1653113

04.05.2020
Тема. Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби. Лабораторне дослідження будови шапинкових грибів
Завдання:
1.Опрацювати §54,55
2. Виконати лабораторне дослідження  будови шапинкових грибів с. 205.
1) Замалювати в робочому зошиті будову шапинкового гриба, підпишіть його складові(с.204)
2) Визначте, які гриби (трубчасті чи пластинчасті) зображені на с. 203,207. Як вони називаються?
3.Переглянути відеопрезентацію  «Екологічні групи грибів» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=QJ7vHzVK2eg
4.Вивчити основні правила збирання грибів с. 210.



29.04.2020
Тема. Гриби. Особливості живлення,  життєдіяльності грибів. Особливості будови грибів. Розмноження та поширення грибів
Завдання:
   1.     Опрацювати §51 з § 52 с. 195, 196.
   2.     Дати відповіді на запитання с. 195.
 3. Переглянути відеопрезентацію  «Загальна характеристика грибів» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=YnyVX2mrOFc

   4. * Завдання «Поміркуйте» с. 195. 

27.04.2020
Контрольна робота з теми «Різноманітність рослин. Покритонасінні. Екологічні групи»
І рівень (по 0,5 бала за кожне завдання)
Позначте одну правильну відповідь.
1. У клітинах червоних водоростей відкладається:
А крохмаль  В багрянковий крохмаль Б ламінарин  Г філофорин
2. У голонасінних рослин уперше з’являється: А квітка  В плід
Б насінина Г корінь
3. Шишка — це: А видозміна пагона В видозміна листка
Б пагін Г видозміна квітки
4. Тривалість життя статевого покоління у плаунів:
А один сезон В 15–18 років Б 2 роки Г 5–8 років
5. Панцир, просочений сполуками Силіцію, є у водоростей:
А зелених В бурих Б червоних Г діатомових
6.  До мохів належить: А яловець звичайний В сфагнум
Б ламінарія Г хвощ великий
ІІ рівень (по 1 балу за кожне завдання)
7.Із запропонованих відповідей виберіть правильні.
Виберіть характерні ознаки хвощів:
А у життєвому циклі переважає спорофіт
Б у життєвому циклі переважає гаметофіт
В тіло почленоване на вузли і міжвузля
Г стебло містить кремнезем
Д мають ризоїди
Е листки мають вигляд зубчиків, які зростаються біля основи, утворюючи піхву, що покриває вузол
Є листки великі, розсічені
8.Із запропонованих відповідей виберіть правильні.
Виберіть характерні ознаки мохів.
А у життєвому циклі переважає спорофіт
Б у життєвому циклі переважає гаметофіт
В мають листкостеблову будову
Г спорангії зібрані у стробіли, які розміщуються на верхівці пагонів
Д мають ризоїди
Е підземна частина — кореневище
Є спори утворюються у коробочці
9. Виберіть з запропонованих рослин  дворічні, поясніть свій вибір: морква, груша, тюльпан, буряк, черешня, піони, капуста, картопля, троянда.
ІІІ рівень (по 1,5 бала за кожне завдання)
10. Яке значення в житті людини мають покритонасінні рослини?
11. У молодому світлому лісі між березами й осиками посадили ялини. Через 20 років берези й осики зникли і на їхньому місці з’явився темний ялиновий ліс. Поясніть, чому так сталося.
IV рівень (3 бали)
12. Опишіть рослинні угрупування лісу та луків, порівняйте їх ( спільні та відмінні риси). Чи можете ви зустріти ці угрупування в околицях нашого міста.




22.04.2020
Тема. Значення рослин для існування життя на планеті Земля та для людини
Завдання:
1.  Опрацювати §50; дати відповіді на запитання с.190 підручника (усно).
2.Переглянути відеопрезентацію за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=dKVAnvKlk-A
3.Заповнити таблицю «Значення рослин на планеті Земля», використовуючи матеріал параграфа (письмово).

Значення рослин у природі
Значення рослин у житті людини
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6


15.04.2020
Тема. Життєві форми рослин. Рослинні угруповання
1.Опрацювати § 48, 49.
2. Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Jy5unLn-oDg
3.Виконати завдання 1-4 с.183, *завдання «Поміркуйте» с.186.

Презентація "Рослинні угруповання"
Біологія 6 клас Остапченко Л.І. § 48. Життєві форми. Рослинні ...

13.04.2020
Тема. Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури)
Завдання:
1.Опрацювати § 47.
2.Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=zLcPxMr36ic

3.Виконати завдання (квітка) с.177.
4.* Скласти схему "Екологічні групи рослин".

08.04.2020
Практична робота 4. Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах
Завдання:
Розгляньте кімнатні рослини у вашому домі. Визначте їх видовий склад. Якщо кімнатних рослин вдома немає, то розгляньте їх на малюнках.
Виконати практичну роботу за інструктивною карткою с.190 підручника.
Хід роботи й висновок записати в зошит.
Кімнатні рослини за якими легко доглядати
Кімнатні рослини, що очищають повітря

КІМНАТНІ РОСЛИНИ - ПО ЗЕМЛІ ІДЕ ЗИМА... - Підручник - Я досліджую ...

06.04.2020
Тема. Практична робота 3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин
Завдання:
1.Повторити особливості будови мохів, папоротей та покритонасінних рослин (§ 42, с.160, §45).
Виконати практичну роботу за інструктивною карткою с.170 підручника, використовуючи малюнки мохів, папоротей та покритонасінних рослин.

Хід роботи й висновок записати в зошит.


01.04.2020
Тема. Покритонасінні (Квіткові)
Завдання:
1.Опрацювати § 45,46.
2.Переглянути відеоурок за посиланням
3. Виконати тести с. 169.

4.*Творче завдання. Підготувати розповідь щодо необхідності збереження рослин


Для кращого опанування теми повторіть раніше вивчений матеріал.
Жилкування листків
бічний орган пагона. Зовнішня будова листка. Різноманітність ...
бічний орган пагона. Зовнішня будова листка. Різноманітність ...

Презентація «Суцвіття» 6 клас


Плід. Лабораторне дослідження: “Будова плода”.

Плід. Лабораторне дослідження: “Будова плода”.
  
Будова квітки
30.03.2020
 Тема. Голонасінні. Лабораторне дослідження будови пагонів і шишок  хвойних рослин
Завдання:
1.Опрацювати § 44.
2.Виконати лабораторне дослідження за інструктивною карткою с. 166,167.
Хід роботи й висновок записати в зошит.
3.Виконати інтерактивні завдання:
-         «Голонасінні. Знайди пару» за посиланням https://learningapps.org/2316483
-         «Перший мільйон. Голонасінні» https://learningapps.org/3283823
4.*Скласти 5 тестів на відповідність до теми.

Флеш-картки для 6 класу "Відділ Голонасінні рослини"

Голонасінні рослини. Загальна характеристика — урок. Біологія, 6 клас.

Різноманітність хвойних рослин



18.03.2020

Тема.  Папороті

Розгляньте малюнки  і запам'ятайте будову й життєвий цикл папороті.


Картинки по запросу "папороті"
папоротеподібні

Картинки по запросу "папороті"

Опрацювати § 43 с. 160-163 підручника.
Виконати завдання:
1.Лабораторне дослідження: будова папоротей за інструктивною карткою с. 162 підручника. Виконати завдання 1 і замість гербарних зразків використайте малюнки різних видів папоротей на с. 161 підручника, зробіть висновок.
2.Виконати завдання «Поміркуйте» с. 164.

  3.Підготувати міні-проект "Як утворилося кам'яне вугілля". Оформіть роботу у вигляді комп'ютерної презентації.

4.*Скласти сенкан «Папороті» (за бажанням).


Тема. Плауни, хвощі

Відгадайте віршовані загадки:

1.   Серед лісів прекрасної Землі     

 Зустрінеш ти рослини ці малі.    

 Їх не їдять ні коні, ні корови,      

Плетуть у лісі вони килими чудові,     

Тінь полюбляють, там завжди вони ростуть.      

Ботаніки їх як зовуть? (.........)

2.   Ні листок, ані стебло      

Не придатні ні на що.      

А трава живуча-живуча      

В полі всіх вона замучила. (.........)

















Опрацювати § 43 сторінки 159-160

Виконати завдання:

1.«Закінчи речення»

1.   Хвощі можуть рости як у болотистих, так і в… .

2.   Листки хвоща… .

3.   Фотосинтез у хвощів відбувається у… .

4.   У плаунів уперше в процесі розвитку рослин з’являються… .

5.   Стебло плаунів розгалужується… .

6.   У стеблі плаунів з’являється… .

7.   У життєвому циклі плаунів і хвощів переважає… .

8.   Для запліднення хвощу і плауну потрібна… .

2.Підготувати легенди і міфи про папороті.

3.Підготуйте міні-проект "Як утворився торф". Оформіть роботу у вигляді комп'ютерної презентації.



1 коментар:

  1. Нашли много полезных курсов для нашего ребенка.
    ChildCourse: Верный помощник в поиске занятий для детей.

    ВідповістиВидалити