Дистанційне навчання під час карантину
25.05.2020
Тема. Охорона природи. Червона книга України. Практична
робота 2. Складання Червоної книги своєї місцевості
Завдання:
1.Опрацювати § 47.
2.Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=rec9oe2WYog
3.Виконати письмово практичну
роботу 2 на тему «Складання Червоної книги своєї місцевості» с.185.



22.05.2020
Тема. Екологічні проблеми та їх розв'язування (збереження
біологічного різноманіття, боротьба зі знищенням лісів і опустелюванням, захист
планети від забруднення різних видів). Практичне заняття. Дослідження
екологічних проблем своєї місцевості
Завдання:
1.Опрацювати § 45.
2.Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=E7bTFj06VCY
3.Виконати
письмово завдання 3, *«Попрацюйте в групах» с.182.
25.05.2020
Тема. Охорона природи. Червона книга України. Практична
робота 2. Складання Червоної книги своєї місцевості
Завдання:
1.Опрацювати § 47.
2.Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=rec9oe2WYog
https://www.youtube.com/watch?v=rec9oe2WYog
3.Виконати письмово практичну
роботу 2 на тему «Складання Червоної книги своєї місцевості» с.185.


22.05.2020
https://www.youtube.com/watch?v=E7bTFj06VCY
18.05.2020
Контрольна робота з теми «Планета Земля як середовище життя організмів»
Позначте одну правильну відповідь (у завданнях 1- 7). (правильна відповідь 1 бал)
1. Який ряд утворений лише назвами організмів?
а) соловей, щука, глина;
б) вишня, планета, вовк;
в) стіл, заєць, ялина;
г) бджола, кавун, горобець
2. За якою ознакою рослини відрізняються від тварин? а) дихають;
б) живляться готовими органічними речовинами;
в) утворюють органічні речовини з неорганічних;
г) розмножуються
3. Яка речовина непотрібна рослинам для утворення органічних речовин?
а) вуглекислий газ;
б) кисень;
в) хлорофіл;
г) вода
4. Укажіть природну екосистему.
а) поле;
б) сад;
в) річка;
г) ставок
5. Поповнюють атмосферу киснем.
а) рослини;
б) тварини;
в) гриби;
г) бактерії
6. Часто
під березами ростуть
гриби підберезники, грибниці
яких облітають корені дерев.
Це є прикладом:
а) взаємовигідного співіснування організмів;
б) відсутності зв’язків між організмами;
в) шкідливих зв’язків між організмами;
г) дії чинників неживої природи
7. Проаналізуйте твердження 1 і 2 та оберіть
правильний варіант відповіді.
Твердження 1. Вода є середовищем життя бобра.
Твердження 2. Освітленість визначає добові та сезонні зміни у поведінці більшості тварин.
а) правильне лише твердження 1;
б) правильне лише твердження 2;
в) неправильні обидва твердження;
г) правильні обидва твердження
Завдання на визначення правильної відповідності. (правильна відповідь 2 бали)8. Установіть відповідність між організмами та їх роллю в екосистемі.
1
|
тварини
|
А
|
створюють
органічні речовини і забезпечують
ними інші організмів
|
2
|
бактерії
|
Б
|
перешкоджають
гниттю
відмерлих решток організмів
|
3
|
рослини
|
В
|
споживають готові органічні речовини
|
Г
|
беруть
участь у гнитті відмерлих решток організмів
|
(правильна відповідь 3 бали)
9. Наведіть приклади штучної екосистеми.
Опишіть, її значення у житті людини.
15.05.2020
Тема. Людина – частина природи. Зв'язок людини з
природою. Зміни в природі, що виникають унаслідок природних чинників і
діяльності людини
Завдання:
1.Опрацювати § 45.
2.Перегляньте
відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=iADQf8rFK3s
3.Виконати письмово завдання 1,2 с.178, *«Сторінка природодослідника» с.177.
https://www.youtube.com/watch?v=iADQf8rFK3s
3.Виконати письмово завдання 1,2 с.178, *«Сторінка природодослідника» с.177.
08.05.2020
Тема. Віртуальна екскурсія до ботанічного саду
Завдання:
1.Повторити § 44.
2.Переглянути
відео «Віртуальна екскурсія до ботанічного саду Сумського державного педагогічного університету» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=2Qy9wyOIwL4
3.Виконати письмово
завдання 4,5,*6 с. 172.
04.05.2020
Тема. Екосистеми. Рослинний і тваринний світ своєї
місцевості
Завдання:
1.Опрацювати § 44.
3.Виконати письмово
завдання «Сторінка природодослідника»
с.172.
27.04.2020
Тема. Вплив на організми чинників живої природи.
Взаємозв'язки між організмами. Співіснування організмів. Угруповання організмів
Завдання:
1.Опрацювати § 43,*«Сторінка
ерудита» с. 166.
3.Виконати письмово
завдання 2,*6 с. 167.
24.04.2020
Тема. Ґрунтове середовище життя
Завдання:
1.Опрацювати § 42.
2.Перегляньте відеофрагмент
«Тварини, які мешкають у ґрунті» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=VEPDXLLaE2U
https://www.youtube.com/watch?v=VEPDXLLaE2U
3.Виконати тести «Грунтове середовище життя»
(вибрати одну правильну відповідь)
1.Особливостями
грунту є:
а) практично
відсутнє сонячне світло б) достатня
кількість кисню
в) постійно
змінюється температура г) недостатня
вологість
2.
Найбільше в грунті є: а) рослин б) тварин в) бактерій г)грибів
3.
Найбільша за розміром тварина в Україні, яка мешкає в грунті
а) дощовий
черв'як б) кріт в) сліпак г)вуж
4.
Комахоїдна тварина, розміром 10-12 см, що живе в ґрунті:
а) дощовий черв'як б) кріт в) сліпак г)вуж
5. Розпушувачами ґрунту є:
а) дощовий
черв'як б) корені рослин в) гіфи грибів г)бактерії гниття
6.
Тіло дощового черв'яка вкрите слизом для того, щоб ...
а) не
було холодно б) постачати воду в
організм в) легше
пересуватися в ґрунті
г)ніякого
значення не має
7.
Органи чуття, які майже зникли у сліпака - це ... а) зір
б) слух в)смак г)нюх
8.
Крім риє землю за допомогою:
а) передніх
широких зубів б) передніх широких
кінцівок в) задніх широких
кінцівок г)видовженою
головою
9.
Сліпак риє землю за допомогою: а) передніх широких
зубів б) передніх широких
кінцівок в) задніх широких
кінцівок г)видовженої
голови
10.
Які з перелічених організмів живуть в ґрунтовому середовищі:
а) бактерії
гниття б) ластівка
звичайна в) молочно-кислі
бактерії г)омела


17.04.2020
Тема. Водне середовище життя
1.Опрацювати § 41, «Сторінка природодослідника» с.156.
2.Переглянути
відеофрагмент «Чому
риби мають «риб’ячу» форму» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=GXVjr1MUr6k&list=PLS3dH5drwWJb15kyQ6K9Ag...
3.Дати відповідь на
питання 3,5* с. 156.





13.04.2020
Тема. Різноманітність середовищ життя і пристосування
організмів до життя в кожному з них. Наземно-повітряне середовище
1.Опрацювати §40, * «Сторінка ерудита» с. 150.
2. Перегляньте
відеофрагмент «Різноманітність
середовищ життя. Наземно-повітряне середовище» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=6WUUdJnBpU4
3.Дати
відповідь на питання 3,4 с. 151.
4. *Виконати завдання «Сторінка природодослідника» с. 150.

10.04.2020
Тема. Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища
1.Опрацювати § 39.
2. Перегляньте відеофрагменти:
- Пристосування організмів
до періодичних змін
середовища за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=uW7SUbbXGzU
3. Дайте
коротку письмову відповідь
на питання 3,4 с. 146.
4. *Виконати завдання «Сторінка природодослідника» с. 146.



Маскування


06.04.2020
Навчальний проєкт «Вирощування найвищої бобової рослини»
Посадіть одну з бобових рослин (квасолю, горох чи боби) і проведіть спостереження
за нею, користуючись завданням на с. 173
і пам’яткою на с. 4 підручника.
Після того як виросте рослина, результат подати у вигляді
презентації, фотоальбому, фотоколажу, відео тощо.
Тема. Умови життя на планеті Земля. Середовище життя.
Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природ
Завдання:
Завдання:
- Опрацювати § 38.
- Переглянути відеофрагмент "Умови життя на планеті Земля" за посиланнямhttps://www.powtoon.com/online-presentation/bS3vNEruC9M/?mode=movie#/
- Дати відповідь на запитання 1-6 с. 141 (усно).
- Виконайте інтерактивну вправу "Середовище життя" за посиланням: https://learningapps.org/display?v=pes0sprrk18
- *Підготувати повідомлення про пристосування організмів до неживої природи.

30.03.2020
Тема. Різноманітність організмів: Бактерії
Завдання:
Опрацювати § 37
Переглянути мультфільми:
1.«Фіксики.
Мікроби» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=-EpH6MzMHsc;
2.«Пін-Код. Супербактерія» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=vnMcE4VYxrA
2.«Пін-Код. Супербактерія» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=vnMcE4VYxrA
3.Дати відповідь на запитання:
- Яких правил слід дотримуватися, щоб убезпечити себе й рідних від хвороботворних бактерій. Складіть алгоритм їх застосування.
- Яких правил слід дотримуватися, щоб убезпечити себе й рідних від хвороботворних бактерій. Складіть алгоритм їх застосування.
Будова бактеріальної клітини





20.03.2020
Практичні заняття. Вивчення
назв найбільш поширених
в Україні
рослин, грибів,
тварин. Ознайомлення з найпоширенішими
й отруйними рослинами, грибами
і тваринами
Ознайомтеся з отруйними рослинами, грибами й тваринами найбільш поширених в Україні.
Виконати завдання вікторини:
1. Їстівні та отруйні гриби https://learningapps.org/2200173
2. Лікарські рослини України https://learningapps.org/1851861
3. Рекорди тварин https://learningapps.org/2584528
1. Їстівні та отруйні гриби https://learningapps.org/2200173
2. Лікарські рослини України https://learningapps.org/1851861
3. Рекорди тварин https://learningapps.org/2584528
Виконати інтерактивні завдання:
1. Які гриби отруйні? https://learningapps.org/1653113
2. Отруйні рослини України https://learningapps.org/1856447
1. Які гриби отруйні? https://learningapps.org/1653113
2. Отруйні рослини України https://learningapps.org/1856447
Запиcати назви найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин.
Записати
назви отруйних рослин, грибів і тварин поширених на
території України.
Творче завдання. Підготувати розповідь щодо необхідності
збереження рослин, грибів і тварин.
17.03.2020
Тема. Різноманітність організмів: Гриби
Будова шапинкового гриба


Опрацювати § 36 підручника.
Виконати
завдання:
1.Склади схему "Різноманітність грибів".
2.Розв’яжи задачу. Скільки грибів можна зібрати в лісі площею 5 га, якщо відомо, що 1га лісу
дає близько 100 кг грибів?
3.Сформулюй три правила збирача грибів і поясни їх.
Немає коментарів:
Дописати коментар