5 клас природознавство

 Дистанційне навчання під час карантину

25.05.2020
Тема. Охорона природи. Червона книга України. Практична робота 2. Складання Червоної книги своєї місцевості
Завдання:
1.Опрацювати § 47.
2.Перегляньте  відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=rec9oe2WYog

3.Виконати письмово практичну роботу 2 на тему «Складання Червоної книги своєї місцевості» с.185.
Презентація "Червона книга України"
Стенд в кабінет біології. Рослини Червоної книги України. 65х100х0 ...Стенд в кабінет біології. Тварини Червоної книги України. 65х100х0 ...
22.05.2020
Тема. Екологічні проблеми та їх розв'язування (збереження біологічного різноманіття, боротьба зі знищенням лісів і опустелюванням, захист планети від забруднення різних видів). Практичне заняття. Дослідження екологічних проблем своєї місцевості
Завдання:
1.Опрацювати § 45.
2.Перегляньте  відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=E7bTFj06VCY
3.Виконати письмово завдання 3, *«Попрацюйте в групах» с.182.

Людина на планеті Земля(6 г) Зайцева Оксана Анатоліївна,

18.05.2020

Контрольна робота з теми «Планета Земля як середовище життя організмів»

Позначте одну правильну відповідь (у завданнях 1- 7).   (правильна відповідь  1 бал)

1.  Який ряд утворений лише назвами організмів?

а) соловей, щука, глина; 

б) вишня, планета, вовк;

в) стіл, заєць, ялина; 

г) бджола, кавун, горобець

2. За якою ознакою рослини відрізняються від тварин?     а) дихають;                            

б) живляться готовими органічними речовинами; 

в) утворюють органічні речовини з неорганічних;

г) розмножуються       

3. Яка речовина  непотрібна рослинам для утворення органічних речовин? 

а) вуглекислий газ; 

б) кисень; 

в) хлорофіл; 

г) вода                                                    

4. Укажіть природну екосистему.

а) поле; 

б) сад; 

в) річка; 

г) ставок    

5. Поповнюють атмосферу  киснем. 

а) рослини;

б) тварини; 

в) гриби; 

г) бактерії
6. Часто  під  березами  ростуть  гриби  підберезники,  грибниці  яких облітають  корені  дерев.  Це є прикладом:  

а) взаємовигідного співіснування організмів;  

б) відсутності зв’язків між організмами;

в) шкідливих зв’язків між організмами;

г) дії чинників неживої природи
7. Проаналізуйте твердження 1 і 2 та оберіть правильний варіант відповіді. 

Твердження 1. Вода є середовищем життя бобра. 

Твердження 2. Освітленість визначає добові та сезонні зміни у поведінці більшості тварин. 

а) правильне лише твердження 1;

б) правильне лише твердження 2;

в) неправильні обидва твердження;

г) правильні обидва твердження

Завдання на визначення правильної відповідності.  (правильна відповідь  2  бали)8. Установіть відповідність між організмами та їх роллю в екосистемі.
1
тварини
А
створюють  органічні  речовини  і  забезпечують  ними інші організмів
2
бактерії
Б
перешкоджають  гниттю  відмерлих  решток  організмів
3
рослини
В
споживають  готові органічні  речовини


Г
беруть участь у гнитті відмерлих решток організмів
Завдання відкритого типу.  

(правильна відповідь  3  бали)

9. Наведіть приклади штучної екосистеми. Опишіть, її значення у житті людини. 



15.05.2020
Тема. Людина – частина природи. Зв'язок людини з природою. Зміни в природі, що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини
Завдання:
1.Опрацювати § 45.
2.Перегляньте  відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=iADQf8rFK3s
3.Виконати письмово завдання  1,2 с.178, *«Сторінка природодослідника» с.177.

08.05.2020
Тема. Віртуальна екскурсія до ботанічного саду
Завдання:

1.Повторити § 44.

2.Переглянути  відео «Віртуальна екскурсія до ботанічного саду Сумського державного педагогічного університету» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=2Qy9wyOIwL4

3.Виконати письмово завдання 4,5,*6 с. 172.



04.05.2020
Тема. Екосистеми. Рослинний і тваринний світ своєї місцевості
Завдання:
1.Опрацювати § 44.
2.Перегляньте  відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=vG9t_y8BpLY
3.Виконати письмово завдання  «Сторінка природодослідника» с.172.



27.04.2020
Тема. Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв'язки між організмами. Співіснування організмів. Угруповання організмів
Завдання:
1.Опрацювати § 43,*«Сторінка ерудита» с. 166.
2.Перегляньте  відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=5ZRvdSrsMM0
3.Виконати письмово завдання 2,*6 с. 167.

  24.04.2020
Тема. Ґрунтове середовище життя
Завдання:
1.Опрацювати § 42.
2.Перегляньте  відеофрагмент «Тварини,  які  мешкають  у  ґрунті» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=VEPDXLLaE2U 
3.Виконати тести «Грунтове середовище життя»
(вибрати одну правильну відповідь)
1.Особливостями грунту є:
а) практично відсутнє сонячне світло             б) достатня кількість кисню
в) постійно змінюється температура               г) недостатня вологість
2. Найбільше в грунті є: а) рослин     б) тварин      в) бактерій         г)грибів
3. Найбільша за розміром тварина в Україні, яка мешкає в грунті
а) дощовий черв'як      б) кріт        в) сліпак         г)вуж
4. Комахоїдна тварина, розміром 10-12 см, що живе в ґрунті:
а) дощовий черв'як     б) кріт   в) сліпак    г)вуж
5. Розпушувачами ґрунту є:
а) дощовий черв'як       б) корені рослин      в) гіфи грибів      г)бактерії гниття
6. Тіло дощового черв'яка вкрите слизом для того, щоб ...
а) не було холодно      б) постачати воду в організм    в) легше пересуватися в ґрунті
г)ніякого значення не має
7. Органи чуття, які майже зникли у сліпака - це ... а) зір     б) слух      в)смак     г)нюх
8. Крім риє землю за допомогою:
а) передніх широких зубів     б) передніх широких кінцівок    в) задніх широких кінцівок   г)видовженою головою
9. Сліпак риє землю за допомогою: а) передніх широких зубів   б) передніх широких кінцівок     в) задніх широких кінцівок    г)видовженої голови
10. Які з перелічених організмів живуть в ґрунтовому середовищі:
а) бактерії гниття  б) ластівка звичайна    в) молочно-кислі бактерії     г)омела
СЕРЕДОВИЩА ІСНУВАННЯ ТВАРИН" - презентація з біології
Ґрунтове середовище життя . Пристосування організмів до життя у ...
   ҐРУНТОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ТА ЙОГО ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ » Допомога учням
Ґрунт як середовище життя та його мешканці » http://uabooks.top

17.04.2020
   Тема. Водне середовище життя
1.Опрацювати § 41, «Сторінка природодослідника» с.156.
  2.Переглянути  відеофрагмент «Чому  риби  мають  «риб’ячу»  форму» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=GXVjr1MUr6k&list=PLS3dH5drwWJb15kyQ6K9Ag...
  3.Дати відповідь  на  питання 3,5* с. 156.
Презентація "Водне середовище"
 Презентація "Водне середовище"
 Екологічні групи і життєві форми рослин » Народна Освіта
 Презентація "Водне середовище"
Наземно-повітряне, водне та грунтове середовище життя та його ...
13.04.2020
Тема. Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя в кожному з них. Наземно-повітряне середовище
1.Опрацювати §40, * «Сторінка ерудита» с. 150.
2. Перегляньте  відеофрагмент «Різноманітність  середовищ  життя.  Наземно-повітряне  середовище» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=6WUUdJnBpU4 
3.Дати відповідь  на  питання 3,4 с. 151.
4. *Виконати завдання «Сторінка природодослідника» с. 150.

 Презентація на тему Наземно-повітряне середовище існування ...

  
10.04.2020
   Тема. Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища
1.Опрацювати § 39.
  2. Перегляньте  відеофрагменти:
- Пристосування  організмів  до  періодичних  змін  середовища за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=uW7SUbbXGzU
- Хто  з  тварин  вміє  маскуватися за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=oa5Xld6jQPs
3. Дайте коротку  письмову  відповідь  на  питання 3,4 с. 146.
4. *Виконати завдання «Сторінка природодослідника» с. 146.
Наз-повітряне середовище - презентація з біології
Наземно-повітряне середовище життя організмів" - презентація з ...
  Вода i тепло в житті організмів. Періодичні зміни умов середовища ...
Маскування

Майстерність маскування презентация, доклад
   Деякі цікаві факти про тварин - презентація з я і Україна
06.04.2020
Навчальний проєкт «Вирощування найвищої бобової рослини»
Посадіть одну з бобових рослин (квасолю, горох чи боби) і проведіть спостереження за нею,  користуючись завданням на с. 173 і пам’яткою на с. 4 підручника.
Після того як виросте рослина, результат подати у вигляді презентації, фотоальбому, фотоколажу, відео тощо.


03.04.2020
Тема. Умови життя на планеті Земля. Середовище життя. Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природ
Завдання:
  • Опрацювати § 38.
  • Переглянути відеофрагмент "Умови життя на планеті Земля" за посиланнямhttps://www.powtoon.com/online-presentation/bS3vNEruC9M/?mode=movie#/
  •  Дати відповідь на запитання 1-6 с. 141 (усно).
  • Виконайте інтерактивну вправу  "Середовище життя" за посиланням:  https://learningapps.org/display?v=pes0sprrk18
  • *Підготувати повідомлення про пристосування організмів до неживої природи.
  • Урок "Умови життя на планеті Земля. Середовище життя. Чинники ...


 Наземно-повітряне середовище життя організмів" - презентація з ...


30.03.2020
Тема. Різноманітність організмів: Бактерії
Завдання:
Опрацювати § 37
Переглянути мультфільми:
1.«Фіксики. Мікроби»  за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=-EpH6MzMHsc;
2.«Пін-Код. Супербактерія» за посиланням
: https://www.youtube.com/watch?v=vnMcE4VYxrA
3.Дати відповідь на запитання:
- Яких правил слід дотримуватися, щоб убезпечити себе й рідних від хвороботворних бактерій. Складіть алгоритм їх застосування.

                          Будова бактеріальної клітини

Презентація до уроку з природознавства у 5 класі "Різноматність ...


Презентація з біології на тему "Бактерії. Наукова інформація"
Загальна характеристика бактерій (презентація)

Бактерії. Корисні та шкідливі.

Бактерії. Корисні та шкідливі — презентация на Slide-Share.ru 🎓


20.03.2020
Практичні заняття. Вивчення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин. Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами

Ознайомтеся з отруйними рослинами, грибами й тваринами найбільш поширених в Україні.




Виконати завдання вікторини:
1. Їстівні та отруйні гриби
https://learningapps.org/2200173
2. Лікарські рослини України https://learningapps.org/1851861
3. Рекорди тварин https://learningapps.org/2584528
Виконати інтерактивні завдання:
1. Які гриби отруйні?
https://learningapps.org/1653113
2. Отруйні рослини України https://learningapps.org/1856447
Запиcати назви найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин.
Записати назви отруйних рослин, грибів і тварин поширених на території України.

Творче завдання. Підготувати розповідь щодо необхідності збереження рослин, грибів і тварин.


17.03.2020

Тема. Різноманітність організмів: Гриби

       Будова шапинкового гриба


























Опрацювати § 36 підручника.

Виконати завдання:
1.Склади схему "Різноманітність грибів".
2.Розв’яжи задачу. Скільки грибів можна зібрати в лісі площею 5 га, якщо відомо, що 1га лісу дає близько 100 кг грибів?
3.Сформулюй три правила збирача грибів і поясни їх.



Немає коментарів:

Дописати коментар