Дистанційне навчання під час карантину
28.05.2020
Підсумковий
урок
Переглянути
відео-урок за посиланням:
26.05.2020
Тема.
Навчальні проєкти з тем:
1.Найважливіші хімічні виробництва органічної хімії в
Україні.
2.Доцільність та шкідливість біологічно активних добавок.
Завдання:
Виконати один з проєктів.
21.05.2020
Тема. Роль
органічної хімії у розв'язуванні сировинної, енергетичної, продовольчої
проблем, створенні нових матеріалів
1.Опрацювати § 34.
2. Переглянути відеоурок за
посиланням:
3.Виконати завдання 3
с.197.





19.05.2020
Контрольна
робота з теми «Багатоманітність та зв'язки між класами органічних речовин»
І рівень (по 0,5 б.)
1.Позначте
формулу та назву алкану, що за
нормальних умов є газом:
А.С5Н12 Б.С10Н22 В.С8Н18 Г.С3Н8
2.Позначте
характерну властивість, за якою
органічні речовини відрізняються від неорганічних:
А.Здатність
вступати в реакції приєднання
Б.Здатність
сполучатися з іншими речовинами
В.Органічні
речовини переважно молекулярної будови
Г.Органічні
речовини – це йонні сполуки.
3.Позначте
сполуку Карбону, що не
належить до органічних речовин:
А.крохмаль Б.оцтова кислота В.натрій
карбонат Г.етиловий спирт
4.Вкажіть
загальну формулу гомологічного ряду алканів:
А.СпН2п-2 Б.СпН2п В.СпН2п+2 Г.СпН2п-6
5. Речовина складу С2Н5- NH2
має назву:
А. метиламін; Б. метилпропіламін; В. аміноетанова кислота;
Г. етиламін
6. За складом глюкоза належить до:
А) одноатомних спиртів; Б) альдегідів; В) альдегідоспиртів.
ІІ
рівень (по 1 б.)
7.
Встановіть відповідність між назвами речовин та їх формулами:
А.
гептан 1.С5Н11СІ
Б.
хлоропропан
2.СНСІ3
В.
хлороформ
3.С3Н7СІ
Г.
тетрахлорометан
4.С7Н16
5.ССІ4
8.
Встановіть відповідність між формулою спирту , його назвою та дією на
організм людини:
А.СН3ОН 1.Пропанол І.Надмірне вживання викликає алкоголізм
Б.С2Н5ОН 2.Етанол ІІ. Спричиняє сліпоту
3.Метанол ІІІ. Не впливає на організм
ІІІ
рівень
9.(1б.) Встановіть
відповідність між тривіальними та систематичними назвами кислот
А. пропіонова 1. гексанова
Б.масляна 2. пропанова
В.
оцтова 3.бутанова
Г.валеріанова 4.етанова
5.пентанова
10.(2б.)Здійснити перетворення:
С→СН4→С2Н2→С2Н4→С2Н5ОН→СН3СООН→СН3СООNa
Вкажіть суму всіх коефіцієнтів другого
рівняння:
А.7
Б.5 В.9 Г.6
Д.14
IV. рівень (по 2 б.)
11.
Обчисліть масову частку глюкози (%) в новоутвореному розчині, якщо до 400 г розчину, з масовою часткою глюкози 3%, додали 150 г води.
12. Внаслідок
спалювання вуглеводню масою 1,5
г утворилися оксид карбону (ІV) об’єму 2,24 л
(н.у.) та вода масою 2,7 г .
Виведіть формулу вуглеводню, якщо відносна густина його за повітрям становить
1,0345.
14.05.2020
Тема. Узагальнення та систематизація знань з теми
«Багатоманітність та зв'язки між класами органічних речовин»
1.Повторити §§ 32,33.
2.
Переглянути відеоурок за посиланням:
3. Розв'язати задачі.
1.
Для одержання негашеного вапна прожарюють вапняк. Обчисліть об’єм вуглекислого
газу, який утвориться під час одержання 1 т кальцій оксиду.
2.*
У процесі коксування з 1 т вугілля одержують 9 кг сульфур (IV) оксиду. За добу
коксохімічний завод переробляє 6000 т вугілля. Яку масу сульфатної кислоти
можна добути за рік роботи коксохімічного заводу при повному вловлюванні
сульфур (IV) оксиду.
12.05.2020
Тема. Загальні поняття про біологічно активні речовини
(вітаміни, ферменти)
1.Опрацювати § 33.
3.Виконати завдання 1-4,
*завдання 3 з рубрики «Працюємо з медійними джерелами» с.192.
05.05.2020
Тема. Розрахункові задачі. Обчислення за хімічними
рівняннями кількості речовини, маси або об’єму за кількістю речовини, масою або
об’ємом реагенту, що містить певну частку домішок
Завдання:1.Переглянути
відеоурок за посиланням:
2.Записати розв'язок
задачі з відеоуроку.
3. Розв'язати задачі.30.04.2020
Тема. Розрахункові задачі. Виведення молекулярної формули
органічної речовини
Завдання:
1.Повторити формули
для розв’язування задач на виведення
молекулярної формули органічної речовини.
2.
Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=pwOfOBXfE90 і записати задачі з
відеоуроку.
3.Опрацювати
зразки розв’язаних задач с. 23 і блог учителя.
4. Виконати задачі:
Задача 1.
Внаслідок спалювання вуглеводню масою 1,5
г утворилися оксид карбону (ІV) об’єму 2,24
л (н.у.) та вода масою 2,7
г . Виведіть формулу вуглеводню, якщо
відносна густина його за повітрям становить 1,0345.
Задача 2.
Масова частка Карбону
в органічній речовині становить 82,76 %, Гідрогену — 17,24 %. Визначте формулу
речовини, якщо відносна густина її за воднем становить 29.
Задача 3.
При
спалюванні органічної речовини масою 6,19 г одержали вуглекислий газ масою
19,46 г і воду 7,97 г. Густина випарів цієї речовини за повітрям становить
2,414. Визначте формулу речовини.
28.04.2020
Тема. Зв'язки між класами органічних сполук
Завдання:
1.Повторити § 32.
2.Виконати завдання
2,3, *завдання 3 з рубрики «Застосовуємо» с.186.
3. Переглянути
відеопрезентацію «Генетичні зв'язки між класами
органічних сполук» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=EohUe5QPciI23.04.2020
Тема. Зв'язки між класами органічних сполук
1.Опрацювати § 32 підручника.
2.Виписати рівняння реакцій с.185,186.
3.Виконати завдання 2,3, *завдання 3 з рубрики «Попрацюйте групами» с.186.
4. Переглянути
відеопрезентацію «Генетичні зв'язки між класами
органічних сполук» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=aIBWdpI-OfA
21.04.2020
Тема. Узагальнення та систематизація знань з тем
«Нітрогеновмісні органічні сполуки», «Синтетичні високомолекулярні речовини і
полімерні матеріали на їх основі»
1. Повторити §23-31.
16.04.2020
Тема. Вплив полімерних матеріалів на здоров'я людини і
довкілля. Проблеми утилізації полімерів і пластмас у контексті сталого розвитку
суспільства. Навчальні проєкти з тем:
1.Рециклінг як єдиний цивілізований спосіб утилізації
твердих побутових відходів.
2.Переробка побутових відходів в Україні та розвинених
країнах світу.
3.Перспективи одержання і застосування полімерів із
наперед заданими властивостями.
4.Дослідження маркування виробів із полімерних матеріалів
і пластмас.
5.Виготовлення виробів із пластикових пляшок.
1.Опрацювати
с.168
2.Виконати один
з проєктів.
Результати
представити у вигляді презентації, фотозвіту, відео тощо.
14.04.2020
Тема. Синтетичні волокна: хімічні властивості і
застосування. Навчальний проєкт з теми: «Синтетичні волокна: їх значення,
застосування у побуті та промисловості»
1.Опрацювати
§ 31.
2. Виписати
і запам’ятати класифікацію волокон с.178.
3. Виконати завдання 1, * «Працюємо з
медійними джерелами» с. 183.


09.04.2020
Тема. Каучуки. Гума. Найпоширеніші полімери та сфери
їхнього використання
Завдання:
1.Опрацювати
§ 30.
2.Переглянути відеофрагмент «Натуральний
каучук» за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=sQiVmLTLN_o
3.Виписати і запам’ятати
формули каучуків, рівняння
полімеризації.
4.
Виконати тести 1-4 с. 176.





07.04.2020
Тема. Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери.
Реакції полімеризації і поліконденсації. Пластмаси
Завдання:
1.Опрацювати
§ 28, 29.
2.Вивчити
правила с. 158-160.
3.Виконати тести
1-6 с. 162, задачі 5,6* с. 170.
4. Виписати
і запам’ятати формули найпоширеніших пластмас с. 169.





02.04.2020
Тема. Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні
властивості білків.
Навчальні проєкти з тем:
1.Синтез білків.
2.Збалансоване харчування – запорука
здорового життя
3.Виведення плям органічного походження
Завдання:
Опрацювати § 25,26.
Вивчити правила с. 144,152.
Виконати завдання 1-10, 11* і
12* с. 154-156.
Виконати один з проєктів:
1.Синтез білків.
2.Збалансоване харчування – запорука
здорового життя
3.Виведення плям органічного походження
Результати
представити у вигляді презентації, фотозвіту, відео тощо.





31.03.2020
Тема. Хімічні властивості аміноетанової кислоти.
Пептидна група, пептиди
Завдання:
1.Опрацювати § 24 с. 140-142,*143.
2.Переглянути відеоурок
«Амінокислоти» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=pr4pdeMp4w&feature=share&fbclid=IwAR1jQCCLC8KA8YeDeQM3I7ocm81vH7beLJcoWYErQoZj8YzKcgMaEMs7GYY
3.Виконати
завдання 2 с. 143, 3,4* с. 144.19.03.2020
Немає коментарів:
Дописати коментар