Дистанційне навчання під час карантину
25.05.2020
Тема. Червона книга України
Завдання:
1.Опрацювати § 62
с.267, 270.
2.Переглянути
відеопрезентацію за посиланням:
3.Виконати
завдання рубрики «Біологія + Вибір
професії» с. 268.



18.05.2020
Тема. Вплив людини та її діяльності на екосистеми.
Екологічна етика
Завдання:
1.Опрацювати §61;
дати усно відповіді на запитання в підручнику с. 265.
2.Переглянути
відеоурок за
посиланням:
3.Виконати
письмово завдання рубрики «Біологія
+ Екологія життя» с. 264.
4.*
Виконати завдання 10 с. 255.
15.05.2020
Тема. Співіснування організмів в угрупованнях
Завдання:
1.Опрацювати §59;
дати усно відповіді на запитання в підручнику с. 257.
2.Переглянути
відеопрезентацію за
посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=tEBwI4ZlxR4
3.Виконати
письмово завдання рубрики «Біологія +
Екологія», «Навчаємося пізнавати» с. 256.
4.*
Виконати письмово завдання рубрики «Біологія + Економіка» с. 257.
08.05.2020
Тема. Ланцюги живлення. Кругообіг речовин і потік енергії
в екосистемі
Завдання:
1.Опрацювати §58;
дати усно відповіді на запитання в підручнику с. 252.
2.Переглянути
відеоурок за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=BqFzhYLI5Zo
3.Виконати
письмово завдання рубрики «Біологія
+ Екологія життя» с. 252.
4.*
Міні-проєкт «Як тварини пристосовані до життя в різних умовах» с. 252.
04.05.2020
Тема. Поняття про екосистему та чинники середовища
Завдання:
1.Опрацювати §57
2.Переглянути
відеопрезентацію
«Поняття про екосистему та чинники середовища» за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=KBFT9tfRbJs
3.Виконати
письмово завдання рубрик «Біологія +
Символіка» с. 247,* «Біологія + Екологія життя» с. 248.
27.04.2020
Контрольна робота з теми «Поведінка тварин»
25.05.2020
Тема. Червона книга України
Завдання:
1.Опрацювати § 62
с.267, 270.
2.Переглянути
відеопрезентацію за посиланням:
3.Виконати
завдання рубрики «Біологія + Вибір
професії» с. 268.


18.05.2020
Тема. Вплив людини та її діяльності на екосистеми.
Екологічна етика
Завдання:
1.Опрацювати §61;
дати усно відповіді на запитання в підручнику с. 265.
2.Переглянути
відеоурок за
посиланням:
3.Виконати
письмово завдання рубрики «Біологія
+ Екологія життя» с. 264.
4.*
Виконати завдання 10 с. 255.
15.05.2020
Тема. Співіснування організмів в угрупованнях
Завдання:
1.Опрацювати §59;
дати усно відповіді на запитання в підручнику с. 257.
2.Переглянути
відеопрезентацію за
посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=tEBwI4ZlxR4
3.Виконати
письмово завдання рубрики «Біологія +
Екологія», «Навчаємося пізнавати» с. 256.
4.*
Виконати письмово завдання рубрики «Біологія + Економіка» с. 257.
08.05.2020
Тема. Ланцюги живлення. Кругообіг речовин і потік енергії
в екосистемі
Завдання:
1.Опрацювати §58;
дати усно відповіді на запитання в підручнику с. 252.
2.Переглянути
відеоурок за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=BqFzhYLI5Zo
3.Виконати
письмово завдання рубрики «Біологія
+ Екологія життя» с. 252.
4.*
Міні-проєкт «Як тварини пристосовані до життя в різних умовах» с. 252.
04.05.2020
Тема. Поняття про екосистему та чинники середовища
Завдання:
1.Опрацювати §57
2.Переглянути
відеопрезентацію
«Поняття про екосистему та чинники середовища» за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=KBFT9tfRbJs
3.Виконати
письмово завдання рубрик «Біологія +
Символіка» с. 247,* «Біологія + Екологія життя» с. 248.
27.04.2020
І рівень (вибрати одну правильну
відповідь, по 0,5 б.)
1. Наука, що вивчає поведінку тварин це: а) зоологія; б)етологія;
2. Принципи функціонування живих організмів в техніці застосовує:
а)біологія; б)біоніка
3. Вроджені спрямовані рухові реакції це - а)таксиси; б) кінези;
в)наслідування
4. Вроджені неспрямовані рухові реакції це - а)таксиси; б) кінези;
в)наслідування
5. Набуті відповідні реакції на стимули це – а)безумовні рефлекси;
б)розумова діяльність; в)умовні рефлекси
6. Соціальна поведінка характеризується: а) комунікацією; б)хоумінгом;
в)міченням
ІІ рівень (одна або кілька
правильних відповідей, по 0,5 б.)
7. Види научіння: а)імпринтинг; б) звикання; в) здатність
передбачати;
г) використання
знарядь праці
8. Виберіть приклади репродуктивної поведінки: а)шлюбні танці;
б)полювання вовків; в)пошук їжі; г)дослідницька діяльність
9. Які інстинкти відносяться до репродуктивних? а)харчові;
б)орієнтувальні; в)батьківські; г)територіальні
10. Реакції набуті протягом життя: а) безумовні рефлекси; б) умовні
рефлекси; в)біологічні ритми; г)кінези
11. Ознаки репродуктивної поведінки: а) сезонність; б)сплячка; в)агресія;
г)залицяння
12. Що є сигналом до розмноження та міграцій? а)довжина дня;
б)температура; в)кількість їжі; г)сезон
ІІІ рівень
13.Виберіть
прояв до кожної форми поведінки (по 1 б.)
1. Індивідуальна
2. Репродуктивна
3. Соціальна
А)полювання лисиці на зайця;
Б)будівництво термітника;
В)напад бегемота на антилопу;
Г)турнір глухарів;
14. Виберіть прояв до кожної
форми поведінки
1.Індивідуальна
2.Репродуктивна
3.Соціальна
А)вилизування шерсті котом;
Б)танці журавлів;
В)прайд левів на полюванні;
Г) насиджування яєць;
IV рівень (по 1,5 б.)
15. Навести приклади використання тваринами знарядь праці.
16.
Прояви та значення територіальної поведінки.
1. Наука, що вивчає поведінку тварин це: а) зоологія; б)етологія;
2. Принципи функціонування живих організмів в техніці застосовує:
а)біологія; б)біоніка
3. Вроджені спрямовані рухові реакції це - а)таксиси; б) кінези;
в)наслідування
4. Вроджені неспрямовані рухові реакції це - а)таксиси; б) кінези;
в)наслідування
5. Набуті відповідні реакції на стимули це – а)безумовні рефлекси;
б)розумова діяльність; в)умовні рефлекси
6. Соціальна поведінка характеризується: а) комунікацією; б)хоумінгом;
в)міченням
ІІ рівень (одна або кілька правильних відповідей, по 0,5 б.)
7. Види научіння: а)імпринтинг; б) звикання; в) здатність передбачати;
г) використання знарядь праці
8. Виберіть приклади репродуктивної поведінки: а)шлюбні танці;
б)полювання вовків; в)пошук їжі; г)дослідницька діяльність
9. Які інстинкти відносяться до репродуктивних? а)харчові;
б)орієнтувальні; в)батьківські; г)територіальні
10. Реакції набуті протягом життя: а) безумовні рефлекси; б) умовні
рефлекси; в)біологічні ритми; г)кінези
11. Ознаки репродуктивної поведінки: а) сезонність; б)сплячка; в)агресія;
г)залицяння
12. Що є сигналом до розмноження та міграцій? а)довжина дня;
б)температура; в)кількість їжі; г)сезон
ІІІ рівень
13.Виберіть прояв до кожної форми поведінки (по 1 б.)
1. Індивідуальна
2. Репродуктивна
3. Соціальна
А)полювання лисиці на зайця;
Б)будівництво термітника;
В)напад бегемота на антилопу;
Г)турнір глухарів;
1.Індивідуальна
2.Репродуктивна
3.Соціальна
А)вилизування шерсті котом;
Б)танці журавлів;
В)прайд левів на полюванні;
Г) насиджування яєць;
IV рівень (по 1,5 б.)
15. Навести приклади використання тваринами знарядь праці.
24.04.2020
Тема. Використання знарядь праці. Елементарна розумова діяльність. Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення
1.Опрацювати §56;
дати усно відповіді на запитання в підручнику с. 242.
2.Переглянути відеопрезентацію «Елементарна розумова діяльність тварин» за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=QzaR2jqh8DI
3.Виконати письмово тестові завдання с. 244.
17.04.2020
Тема. Комунікація тварин
1.Опрацювати
с.233
2.Дати відповіді на запитання
рубрики «Біологія + Географія» с.226 підручника.
3.*Міні-проект
«Угруповання тварин» с. 234.
Результат подати у вигляді
презентації, фотоальбому, фотоколажу, лепбуку, відео тощо.

13.04.2020
Тема. Практична робота 7. Визначення форм поведінки тварин
Завдання:
1.Повторити §47-54
2.Перегляньте відеофрагмент за
посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=dTlHkdH4O4M
3.Виконати практичну
роботу на тему «Визначення форм поведінки тварин» за інструктивною карткою
с.209, 210.
4.*Виконати
завдання «Навчаємося пізнавати» с.210.
10.04.2020
Тема. Соціальна поведінка тварин. Типи угруповань тварин за К.Лоренцем. Ієрархія у групі
Завдання:
Опрацювати §
54.
Перегляньте відеофрагмент
«Спільноти тварин» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=V3_k6INHhP0
Дати відповіді на запитання
рубрики «Біологія + Культура» с.234 підручника.
*З доступних для вас джерел знайти
повідомлення про К.Лоренца.










06.04.2020
Тема. Репродуктивна поведінка тварин (пошук партнерів,
батьківська поведінка та турбота про потомство)
Опрацювати §
53.
Виконати
вправу «Так-Hi» (завдання на блозі).
*Дати відповіді на запитання рубрики
«Біологія + Література» с.230 підручника.
Вправа «Так-Hi».
Позначте правильні твердження
знаком «+», неправильні - «-».
1. Для пізнання навколишнього
середовища тварина використовує свою дослідницьку активність (...).
2. Павук полює на муху, використовуючи павутину; це можна
віднести до харчової поведінки павука (...).
3. Жодним чином тварина не може
змінити температуру свого тіла: ні ховаючись від сонця, ні занурюючись у землю
(...).
4. Хомінг - це взаємне
годування тварин одна одною (...).
5. Тварини не можуть
користуватися жодним знаряддям для добування їжі, полювання чи побудови житла
(...).
6. Ігрова діяльність характерна
тільки для молоді свійських тварин собак, котів (...).
7. Насиджування потомства
ластівкою - це приклад репродуктивної поведінки (...).
8. До соціальних комах належать
мухи і таргани (...).
9. Соціальна поведінка
проявляється у групі тварин (...).
10. До функцій ігрової
діяльності в лисенят можна віднести підготовку малят до полювання (...).
11. Терміти - соціальні комахи,
у яких є розподіл на касти - групи за будовою та функціями (...).
03.04.2020
Тема уроку. Форми поведінки тварин: дослідницька, харчова, захисна, гігієнічна
Опрацювати §
52.
Дати відповіді на запитання рубрики «Біологія +
Географія» с.226 підручника.
Виконати
вправу «Форми поведінки тварин» за посиланням: http://learningapps.org/index.php?category=8&s
*Підготувати презентацію на тему «Форми поведінки тварин», використати
інформаційні матеріали Вікіпедії.
*Підготувати презентацію на тему «Форми поведінки тварин», використати
інформаційні матеріали Вікіпедії.




30.03.2020
Тема. Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин
Завдання:
Опрацювати с. 229 і 237 підручника.
Переглянути відеопрезентацію за посиланням: https://www.youtube.com/watch? v=eRi1fOLUWbc
Дати відповіді на запитання рубрики «Біологія + Будівельна інженерія» і завдання * 10 с. 238.
Міні-проєкт «Чому мігрують тварини?» с. 230.
Результат представити у вигляді презентації, фотоальбому, фотоколажу, лепбуку, відео тощо (за бажанням).


20.03.2020
Тема.
Вроджена і набута поведінка
Опрацювати § 48
Опрацювати презентацію «Вроджена та набута поведінка тварин» за посиланням
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-zbiologi-vrodzhena-ta-nabuta-povedinka-tvarin- 13157.html
Виконати онлайн завдання «Поведінкові реакції тварин» за посиланням
https://learningapps.org/2315474
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-zbiologi-vrodzhena-ta-nabuta-povedinka-tvarin- 13157.html
Виконати онлайн завдання «Поведінкові реакції тварин» за посиланням
https://learningapps.org/2315474
17.03.2020
Тема. Поведінка тварин, методи її вивчення
Наука про поведінку тварин називається етологією. Її засновниками вважають Конрада Лоренца (1903–1989), Ніколаса Тінбергена (1907–1988) та Карла фон Фріша (1886–1982), які у 1973 році отримали Нобелівську премію з медицини й фізіології за відкриття, пов’язані зі створенням і встановленням моделей індивідуальної й групової поведінки тварин.
ПОВЕДІНКА ТВАРИН – сукупність пристосувальних дій, спрямованих на встановлення життєво необхідних зв’язків організму з навколишнім середовищем. В основі формування поведінки тварин лежить подразливість як здатність організму реагувати на впливи довкілля. Прикладами поведінки тварин можуть бути й реакція маленької гідри й великої медузи на дотик, і полювання хижаків та захист їх потенційної здобичі, і шлюбні ігри та турбота про нащадків, і міграції та кочування тощо.
Опрацювати § 47
Виконати завдання:
1.Лабораторне дослідження: спостереження за поведінкою тварин.
Спостереження провести за своїми домашніми тваринами за інструктивною карткою підручника на сторінці 206.
2. Опрацювати текст рубрики "Біологія + Біокомунікація" про бджолину мову й дати відповідь на запитання в даному тексті.
кредитна компанія, яка надає мені кредит у розмірі 5 000 000,00 доларів Коли інші кредитні інвестори нехтують моєю пропозицією, але містер Бенджамін Лі надає мені позику на успіх. Вони безпосередньо беруть участь у фінансуванні позики та проекті з точки зору інвестицій. вони надають фінансові рішення компаніям та особам, які шукають доступу до фондів ринків капіталу, вони можуть допомогти вам фінансувати ваш проект або розширити свій бізнес .. Контакт по електронній пошті :::: Також lfdsloans@outlook.com або Напишіть номер WhatsApp на 1- (989 -394-3740)
ВідповістиВидалити