11 клас хімія

Дистанційне навчання під час карантину

21.04.2020
Тема. Контрольна робота з теми «Неорганічні речовини та їхні властивості»

Завдання:

Виконати контрольну роботу по варіантах.

І варіант

І рівень

1.Який ряд формул утворений лише з формул солей?

а) Na2S,   MgCl2 ,  Ca3(PO4)3;   

б) NaH,   MgO,  HPO3.

2. У яких виразах йдеться про кисень як просту речовину?

а)Оксиген входить до складу води;

б)у промисловості кисень добувають з повітря;в)газуватий кисень зберігають і перевозять у міцних сталевих балонах під тиском 150 ат. 

3. Вкажіть порядковий номер елемента, атом якого має на зовніш­ньому рівні 3 електрони: а) 20;      б) 21;         в) 31.

4.Вкажіть рівняння реакції сполучення:

а)2А1(ОН)3 + 3Н2S04 -> А12(S04)3 + 6Н20;

б)2Na + 2Н20 -> 2NаОН + Н2;

в)2Fе + ЗВг2   = 2FеВг3

II рівень

5.Напишіть рівняння реакцій за наведеними схемами:

а) Н2 + N2 ->….. ;   б) СиО + Н2S04->….. .
Яке є окисно-відновним? Відповідь мотивуйте рівнянням електронного балансу.

6.Напишіть рівняння реакцій, за допомогою яких можна здійснити перетворення:

магній —» магній оксид —> магній карбонат —» карбон (IV) оксид —» кальцій карбонат.

7. Скільки з перелічених речовин можуть реагувати з хлоридною кислотою: натрій сульфат, барій оксид, цинк? а) одна; б)дві; в)три.

Напишіть рівняння відповідних реакцій та вкажіть їх типи.

III рівень

8.Напишіть не менше ніж чотири відмінних рівнян­ня реакцій, що відбуваються з утворенням натрій гідроксиду.

9.Знайдіть масу солі, яка утвориться у результаті пропускання карбон (IV) оксиду масою 0,88 г крізь розчин масою 10 г з масовою часткою натрій гідроксиду 20%.    

*10.Написати рівняння хімічних реакцій, що відбуваються в разі таких перетворень:

Al  →   Al2(SO4)3  →   Al(OH)3   → Al2O3         ↓                                                                                      ↓

AlCl3                                                 NaAlO2     Зазначити типи хімічних реакцій, назвати зазначені речовини.

ІІ варіант

І рівень

1.До якого ряду хімічних формул не увійшли формули основ?

а) Сu(ОН)2, КОН, NH4ОН; б) HNO3, Nа2S04, МgН2. 

2.Скільки нейтронів міститься у ядрі атома  РЬ ? 

а) 125; б) 4; в) 6.

3.Вкажіть рівняння реакцій обміну:

а)Н3Р04 + 2NаОН  = Nа2НР04 + 2Н20;

б)FеС13  + 3КОН -> Fе(ОН)3 + 3KСІ;

в)Р205 + 3Н20  =  2Н3Р04.

4. У яких випадках мають на увазі хімічний елемент?

а)фосфор отруйний, опіки від нього дуже болючі;

б)фосфор у воді не розчиняється;

в)без фосфору немає життя;

г)білий фосфор має запах часнику.

ІІ рівень

5.Напишіть рівняння реакцій за наведеними схемами:

а) Ва + Н20->…..; 

б) РЬ(NO3)2 + Н2S->….. 

Яке з них є окисно-відновним? Відповідь мотивуйте рівнянням електронного балансу.

6.Напишіть рівняння реакцій, за допомогою яких можна здійснити перетворення:                                                   Цинк хлорид —> цинк гідроксид —> цинк оксид —> цинк сульфат —> цинк гідроксид.

7. Скільки з перелічених речовин можуть реагувати з кальцій оксидом: вода, купрум (II) оксид, карбон (IV) оксид? a) одна; б) дві; в)три.

Напишіть рівняння відповідних реакцій та вкажіть їх типи.

ІІІ рівень

8.Напишіть не менше ніж чотири принципово відмінних рівнян­ня реакцій, що відбуваються з утворенням сульфур (IV) оксиду.

9.Обчисліть масу солі, яка утвориться у результаті пропускання 2,24 л вуглекислого газу (н. у.) крізь 25 г розчину з масовою часткою натрій гідроксиду 16%.

10*Написати рівняння хімічних реакцій, що відбуваються в разі таких перетворень:

Mg  →   MgO   →  Mg(NO3)2

MgCl2

Зазначити типи хімічних реакцій, назвати зазначені речовини.


17.04.2020
Тема. Узагальнення та систематизація знань з теми «Неорганічні речовини та їхні властивості»
1.Виконати тести 20-35 с.187.
2.Здійснити схему перетворень з.36 с. 189
3.*Розв'язати задачу 42 с. 189.



14.04.2020
Тема. Виконання тренувальних вправ та розв'язок розрахункових задач
Завдання:
Виконати тести-онлайн і розв'язати задачі за посиланням  https://naurok.com.ua/test/rozv-yazuvannya-zadach-1-212162.html

10.04.2020
Тема. Виконання тренувальних вправ та розв'язок розрахункових задач
Виконати завдання:
1. Вкажіть формулу вищого оксиду для хімічного елемента з протонним числом 14: а) RO2     б) R2O   в) R2O5 
2.Здійсніть схему перетворень:
ZnS  SO2  Na2SO3
              ↓
             SO3 → H2SO→ BaSO(5)
3.Реакцію 5 запишіть у йонно-молекулярній формі.
4.З водню масою 60 г і відповідної кількості азоту синтезували амоніак масою 272 г. Яка масова частка виходу амоніаку по відношенню до теоретичного?
5. Обчисліть масу вуглекислого газу, який можна добути у результаті взаємодії карбонату кальцію масою 7 г з хлоридною кислотою масою 30 г, у якій масова частка НСІ становить 20%.
6. Виберіть сполуку, в якій Сульфур проявляє найнижчий ступінь окиснення:
а) Н2SO4     б)SO3;          в) SO2;       г) Н2S.  
7. Розставте коефіцієнти в рівнянні реакції методом електронного балансу, вкажіть окисник і відновник: Мn + Н24  = МnSО4 + S + Н2O 
8. Назвіть солі за їхніми формулами: Mg3(PO4)2, NaHSO4, FeCl3, K2HPO4, NH4NO3, (NH4)2SO4, NaHCO3, MgHPO4, K2SiO3, Na2CO3. 
9. Хром(ІІІ) оксид масою 76 кг відновили методом алюмінотермії. Маса утвореного хрому становила 48 кг. Обчисліть відносний вихід продукту реакції.
10. *Масові частки калій, кальцій та силіцій(ІV) оксидів становлять відповідно 18,43 %, 10,98 % і 70,59 %. Установіть і запишіть формулу скла. Назвіть його .


07.04.2020
Тема. Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних і органічних сполук
Завдання:
1.Переглянути відеопрезентацію «Генетичні зв'язки між класами органічних сполук»за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=aIBWdpI-OfA
2. Cкладіть декілька схем генетичних зв’язків між зазначеними речовинами й напишіть відповідні рівняння реакцій:

Ферум (ІІ) оксид,  ферум(ІІІ)  хлорид, ферум(ІІ) гідроксид, ферум(ІІ) нітрат, залізо, ферум(ІІІ) оксид, ферум(ІІІ) сульфат, ферум(ІІІ) гідроксид.


03.04.2020
Тема. Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних і органічних сполук
Повторити § 34
Переглянути схеми генетичного зв’язку.
Записати рівняння реакції.
*Скласти власний приклад генетичного зв’язку між основними класами неорганічних і органічних сполук

 Презентація до уроку "Багатоманітність речовин та хімічних реакцій ...

Взаємозв′язок між спиртами, альдегідами, карбоновими кислотами та ...
Взаємозв'язок між органічними речовинами » http://uabooks.top


31.03.2020

Тема. Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук

Завдання:

Повторити § 35

Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=t0q0n92QP7o


20.03.2020
Тема. Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук
Опрацювати § 34 підручника
Розгляньте схему генетичного зв’язку між основними класами неорганічних сполук.


Наприклад,

Для реакцій 4, 5, 10, 11 — скласти окисно-відновні , реакції 6, 7, 8, 9 написати в йонно- молекулярній формі.
Завдання 2. З перелічених речовин виберіть ті, з якими реагуватиме розчин сульфатної кислоти: натрій гідроксид, купрум(II) оксид, золото, магній, барій хлорид, срібло, алюміній гідроксид. Наведіть рівняння реакцій у молекулярній, повній та скороченій йонній формах.
Завдання 3. Обчисліть масу солі, що утворилася, якщо в реакцію вступило 34 г ферум(III) оксиду й 19,6 г сульфатної кислоти. (26,6 г)
Завдання 4. Обчисліть об’єм карбон(IV) оксиду за н. у., що виділиться в результаті взаємодії 5,3 г натрій карбонату й 8 г сульфатної кислоти.
*Завдання 5. Обчисліть масу осаду, що утвориться в результаті зливання 257 г розчину аргентум нітрату з масовою часткою солі 3,4 % і 364 г розчину хлоридної кислоти з масовою часткою кислоти 2,92 %.
Завдання 1,2,5* с. 180 підручника


17.03.2020
Тема. Біологічне значення металічних та неметалічних елементів
Опрацювати § 32 підручника.
Виконати завдання:
1      № 2,3,5 с.176
        Завдання «Попрацюємо з медійними джерелами» с. 173.
        Завдання «Попрацюємо в групах» с.170.
        Попрацюйте над навчальними проектами за темами (на вибір):
        1.Неорганічні речовини у фармації (або в домашній аптечці) і харчовій промисловості.
            2.Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.
         Підготуйте презентацію за вибраною темою.
          


Немає коментарів:

Дописати коментар